۰
پنج بانک شبه خصوصی در قالب یک کنسرسیوم برای حضور در مزایده خرید ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس، مجوز لازم را از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار گرفتند.
۵ بانک‌ شبه خصوصی ۸۱ درصد سهام پرسپولیس را می خرند
به گزارش اخباربانک، به دنبال الزام واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بحث خرید توسط چند بانک غیر دولتی مطرح و اعلام شد بانک‌ها برای خرید باشگاه باید مجوز لازم را از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته جلسه شورای پول و اعتبار برگزار شد و بانک‌های متقاضی، مجوز لازم برای حضور در مزایده را دریافت کردند و این مشکل بزرگ از سر راه برداشته شد.

پیگیری ها نشان می‌دهد پنج بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه قرار است به صورت کنسرسیوم، اقدام به خرید 81 درصد سهام باشگاه پرسپولیس کنند تا مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه حل شود.

آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز به صورت رسمی از سوی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس منتشر می شود. البته بنا شده استقلال زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت ادامه دهد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری نهایی مدارک تا 5 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند و باید تا آن زمان مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود./تسنیم
https://akhbarbank.com/vdceoe8o.jh8eoi9bbj.html
تازه ترین اخبار