۰
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، توانستیم در سال ۱۴۰۲ عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، این تلاشها تداوم یافته و به برنامه عملیاتی تدوین شده دست یابیم.
رشد موسسه ملل در پرداخت تسهیلات تکلیفی و بانکداری دیجیتال در سال ۱۴۰۲

به گزارش اخباربانک، سید امین جوادی جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، در جلسسه ی شورای اداری ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی اعضای خانواده موسسه اعتباری ملل، گفت: شروع سال جدید، شروع مسیری جدید برای دستیابی به برنامه هاست. درهر واحدی که فعالیت می کنیم، عملکرد یک سال گذشته حوزه فعالیت خود را تحلیل و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم. این آنالیز در شروع مسیر، به ما کمک می کند تا به این مهم دست یابیم که آیا در برنامه های قبلی، به درستی حرکت کرده‌ایم یا انحراف داشته‌ایم؟ و بر این اساس، نقاط قوت سالهای گذشته را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم.
 

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با تاکید بر ضرورت ارتباط در میدان رقابتی، گفت: بیاییم این سوال را ویترین نگاه مان کنیم که، در ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین صف و ستاد؛ مابین مشتریان محترم  و سازمان و نیز برقراری رابطه بین موسسه با سپرده گذاران، سهامداران و مردم، چه میزان موفق بوده ایم؟ مردم به خوبی این‌ موارد را رصد می‌کنند. امروزه هموطنان، تنها به اسم بانک یا موسسه توجه نمی کننند؛ بلکه معیارهایی نظیر: اخلاق، ادب، احترام، خدمات به روز، پاسخگویی درست، انجام بموقع کار و مهمتر، توجه و اهمیت به آنان، ملاک انتخاب شان برای فعالیتهای بانکی است. این نوع حرکتهای بنیادین، سبب جذب مشتریان محترم و در نهایت افزایش سودآوری موسسه و زمینه ساز بهبود زندگی کارکنان و سهامداران خواهد شد؛ که به نظر، برنامه ریزی در جهت تحقق این هدف، یک ضرورت محسوب می شود.
 

 جوادی، با یادآوری اینکه، برای سال جاری باید هدفمندتر بوده و برای هر تغییری آمادگی های لازم را داشته باشیم، گفت: اتفاقات داخلی و خارجی را به خوبی رصد کنیم و برای هر طرحی آماده باشیم تا بتوانیم سربلند باشیم. ما به عنوان یک رکن از ارکان نظام بانکی، در حد خود باید تلاش کنیم که مشکلات مردم مرتفع و رفاه و آبادانی، بیش از پیش به مردم هدیه شود.
 

وی با اشاره به اینکه، با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سال ۱۴۰۲، عملکرد مطلوبی را شاهد بودیم،  گفت: در سال گذشته، توانستیم در بانکداری دیجیتال، رشد خوبی داشته باشیم و خدمات قابل توجهی را برای سهولت در فعالیتهای اقتصادی هموطنان گرامی ارائه نماییم تا آنجایی که، دستیار صوتی هوشمند نرم‌افزار فام در جشنواره نوآوری برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به عنوان “محصول برتر نوآوری ایرانی” انتخاب شده و توقع ما این است که این صدرنشینی ادامه یابد.
 

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، باید برای مشتریان ارزش قائل شویم و  به دنبال راهی برای حل مشکل آنها باشیم، افزود : با رعایت اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در کمترین زمان ممکن، تسهیلات درخواستی آنان را پرداخت کنیم و این تسهیلات را بسوی واحدهای تولیدی سوق دهیم و از این طریق بتوانیم شعار”جهش تولید با مشارکت مردم”، که توسط مقام معظم رهبری در سال جاری نامگذاری شده است، جامع عمل بپوشانیم.
 

وی افزود: به حمدالله، در حوزه تسهیلات تکلیفی، در سال ۱۴۰۲ توانستیم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سرفصلهای ازدواج و فرزندآوری پرداخت کنیم که نشاندهنده همکاری این موسسه با دولت، بانک مرکزی و گره گشایی از جوانان کشورمان است.
 

 جوادی، سرلوحه قراردادن قوانین را در امور روزانه، امری ضروری دانست و گفت:  سعی ما این باشد که براساس دستورالعملهای ابلاغی به موسسه حرکت کنیم و قوانین را بومی سازی کرده و برای اجرای مطلوب آن، پیگیری و رصد نماییم.  
 

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با یادآوری این مهم که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم هماهنگ باشیم، گفت: مشتریان به ما اعتماد کردند؛ لذا باید با فعالیت شایسته،  برخورد مناسب و رفتار خوب، رضایت مشتریان را جلب کنیم. اگر مشتریان از ما راضی باشند، ما را ترک نخواهند کرد. زمان را از دست ندهیم. ما در موسسه ملل، از کارکنان با تجربه و پرتلاش بهره‌مند هستیم که باید از پتانسیل آنها به خوبی بهره‌برداری شود. از همه فکرها، دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات استفاده کنیم  که باعث رشد موسسه خواهد شد

https://akhbarbank.com/vdcfyjd1.w6djcagiiw.html
تازه ترین اخبار