۰
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷

بانک صادرات سال ۱۴۰۲ را با سود تمام کرد

بانک صادرات در اسفند ۵،۸۰۵ میلیارد تومان درآمد تسهیلات شناسایی کرد که به نسبت ماه گذشته ۷ درصد افزایش داشته است. همچنین باتوجه به رشد نرخ بهره در نیمه دوم سال، درآمد تسهیلات بانک تا ماه اخر سال طی روند افزایشی به کار خود ادامه داد و رقم آن در اسفند به نسبت میانگین سال ۲۳ درصد رشد داشته است.
بانک صادرات سال ۱۴۰۲ را با سود تمام کرد
به گزارش خبرنگار اخباربانک، در بخش هزینه سپرده‌ها نیز وبصادر رقم ۵،۲۷۱ میلیارد تومان سود به سپرده‌گذاران پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته و میانگین سال به ترتیب ۲۴ درصد و ۳۵ درصد افزایشی بوده است.
 
با توجه به عدم توازن میزان رشد درآمد تسهیلات و هزینه سپرده‌ها، تراز عملیاتی بانک صادرات در اسفند به ۵۳۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه قبل و میانگین سال به ترتیب ۵۵ درصد و ۳۵ درصد کاهش داشته است.
 
در مجموع بانک صادرات در دوره ۱۲ ماهه، ۵۷،۶۱۳ میلیارد تومان درآمد تسهیلات شناسایی کرده و با ۴۸،۰۹۸ میلیارد هزینه سود سپرده ها که گزارش کرده است، به خالص درآمد تسهیلات ۹،۵۱۵ میلیارد تومانی در این دوره رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است. 

خالص درآمد کارمزد وبصادر در دوره 12 ماهه به ۵،۹۶۲ میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.
https://akhbarbank.com/vdca0eno.49nya15kk4.html
تازه ترین اخبار