۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴

اعلام زمان مجمع 7 شرکت

هفت شرکت مجوز افزایش سرمایه ۲۱ تا ۲۶۲۳ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
اعلام زمان مجمع 7 شرکت
به گزارش اخباربانک، شرکت های گاز لوله، سیمان کارون، سیمان لارستان، کارت اعتباری ایران کیش، گهر ترابر سیرجان، آسان پرداخت و داده گستر عصر نوین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 408، 2623، 1348، 21، 137، 60 و 100 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "پلوله" سرمایه فعلی را از 22.5 به 114.4 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "سکارون" از 20.8 به 568.7 میلیارد تومان می رسد. 516.3 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل تحدید ارزیابی دارایی ها و 31.5 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

"سلار" سرمایه فعلی را از 23.4 به 339.9 میلیارد تومان می رساند. 254.9 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 61.5 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه اعمال می شود.

سرمایه فعلی "رکیش" از 700 به 850 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید تجهیزات و زیر ساخت شبکه، نوسازی دستگاه های کارتخوان و استفاده از مشوق مالیاتی قانون بودجه صرف می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 850 به 1000 میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

"حگهر" سرمایه فعلی را از 444 میلیارد به 1.054 هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای تامین منابع خرید 200 دستگاه واگن پایه بلند، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‎های سرمایه‎ پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه‎گذاری‎های صورت گرفته، اعمال می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 1.054 به 1.56 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

سرمایه فعلی "آپ" از 555 به 888 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و رعایت الزام بانک مرکزی درخصوص حداقل سرمایه شرکت های پرداخت الکترونیک، جلوگیری از خروج منابع نقدی و تامین سرمایه در گردش لازم جهت خرید تجهیزات فنی، دستگاه‎های پوز و پایانه های فروشگاهی صرف می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 888 میلیارد به 1.28 هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

"های وب" سرمایه فعلی را از 3 به 6 هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.
https://akhbarbank.com/vdcaeeno.49nyu15kk4.html
تازه ترین اخبار