۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸

برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین

هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک ایران زمین، مدیران ارشد، هلدینگ های مالی و فناوری اطلاعات و شرکت های زیر مجموعه بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
 به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالمجید پورسعید در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن چهاردهمین سال فعالیت بانک ایران زمین به همه همکاران، گفت: امروز همکاران من در خانواده بزرگ بانک ایران زمین مسئولیت بسیار دشواری، در جهت پیشبرد امور بانک بر عهده دارند. آنچه که امروز در بانک ایران زمین شاهد آن هستیم، نتیجه زحمات چشمگیر همه این عزیزان و همچنین تلاش های هلدینگ های مالی و فناوری اطلاعات بانک ایران زمین و شرکت های زیر مجموعه است.

پورسعید پیشاپیش فرارسیدن سال ۱۴۰۳ را به همه همکاران فعال در ستاد و شعب بانک، هلدینگ ها و شرکت های زیر مجموعه و همچنین مشتریان بانک ایران زمین تبریک گفت و افزود: برای همه همکاران، مشتریان و خانواده های شان در سال جدید آرزوی موفقیت، سلامتی و بهروزی دارم و امیدوارم در این سال بتوانیم خدماتی بهتر و با کیفیت بیشتر در اختیار مشتریان بانک قرار دهیم.

این مدیر ارشد بانک ایران زمین از تمامی همکاران خواست تا در سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته با همراهی و همدلی تمام توان خود را با هر مسئولیتی که دارند به کار گیرند و جایگاه بانک ایران زمین را به آن شکل که در شان همکاران و مشتریان این بانک است، حفظ نمایند.

پورسعید خاطرنشان کرد: یقین دارم با حضور سرمایه انسانی با درایت و متخصص بانک ایران زمین، سالی سرشار از موفقیت برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین پیش رو خواهیم داشت.

قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی در این مراسم همبستگی و همدلی صادقانه همه همکاران را عامل پیشرفت این بانک بیان کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین با درک صحیح شرایط و اولویت بندی درست، از فرصت ها و پتانسیل های موجود استفاده کرده و در جهت موفقیت بانک حرکت می کنند.

عضو هیأت سرپرستی مشارکت، خلاقیت، ابتکار عمل و تلاش را از ویژگی های اصلی همکاران بانک ایران زمین دانست و افزود: مسئولیت یکایک ما در بانک ایران زمین تلاش مضاعف در جهت ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان است تا بتوانیم به اهدافی که مدنظر است، برسیم.

در این مراسم علیرضا کریمی عضو هیأت سرپرستی رفاقت و دوستی میان همکاران بانک ایران زمین را ارزشمند بیان کرد و گفت: تک تک همکاران بانک ایران زمین بهترین هستند و دست در دست هم به تمامی اهداف خواهند رسید.

کریمی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه کارکنان بانک ایران زمین در سال جدید، افزود: امیدوارم سال جدید سالی همراه با برکت و پر روزی برای همه کارکنان و هموطنان کشورمان باشد و شاهد اعتلای نام بانک ایران زمین در نظام بانکی و اقتصاد کشور باشیم.
https://akhbarbank.com/vdcf1md1.w6djyagiiw.html
تازه ترین اخبار