۰
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

اعلام موجودیت یک کارگزاری جدید در بورس

شرکت‌ کارگزاری «پویش البرز» به عنوان عضو جدید به جمع اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار پیوست؛ به این ترتیب جمع کارگزاران عضو این کانون به عدد 116 رسید. کمال خان‌زاده، مدیرعامل سابق شرکت‌های کارگزاری رضوی و کارگزاری ملل، از فعالان قدیمی بازار نیز مدیر عامل جدید این کارگزاری است.
به گزارش اخباربانک، از ابتدای سال 1402 تاکنون 7 شرکت کارگزاری و 9 صندوق اختصاصی بازارگردانی نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شدند و به جمع اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار پیوستند، شرکت‌ کارگزاری «پویش البرز» نیز به تازگی به عنوان عضو جدید به جمع اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اضافه شده است.

شایان ذکر است، موسسین و سهامداران این کارگزاری شرکت بیمه البرز 30 درصد و ۵ نفر اشخاص حقیقی با ۷۰ درصد سهام به عنوان مالکین این کارگزاری هستند؛ همچنین این کارگزاری در تاریخ ۱۲اسفند مجوز فعالیت در بورس اوراق بهادار، فرابورس، کالا و انرژی را از سازمان بورس واوراق بهادار اخذ کرده است.

کمال خان زاده، مدیرعامل سابق شرکت‌های کارگزاری رضوی و کارگزاری ملل، از فعالان قدیمی بازار نیز مدیر عامل جدید کارگزاری «پویش البرز» است.  

یادآور می‌شود، براساس تبصره 3 ماده 15 دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت کارگزاری‌ها، شروع به فعالیت شرکت کارگزاری نزد هر یک از بورس‌ها منوط به عضویت در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و بورس مربوطه است.
https://akhbarbank.com/vdcb85b9.rhba0piuur.html
تازه ترین اخبار