۰
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳

قیمت هر بیت کوین چند دلار شد؟

بازار ارزهای دیجیتال که همزمان با پاندمی کرونا و تحت تاثیر تنش های سیاسی و ژئوپولیتیک خاورمیانه و آمریکا و چین در قبل از آن روزهای سختی را می گذراندند دوباره به مدار رشد بازگشتند.
به گزارش خبرآنلاین، با شدت گرفتن تنش های سیاسی و ژئوپولیتیک در خاورمیانه و میان دو کشور چین و آمریکا قبل از پاندمی کرونا بازار ارزهای دیجیتال ریزش چشمگیری را تجربه کرد اما با آغاز پاندمی و  پس از آن با سقوط قیمت نفت قیمت هر عدد بیت کوین تا زیر ۵ هزار دلار نیز پایین آمد.اما قیمت ارزهای دیجیتال طی چند روز اخیر روند صعودی داشته است به گونه ای که در هفته گذشته این ارز دیجیتال توانست از کانال ۱۰ هزار دلاری عبور کند.

در اواخر هفته گشته این ارز دیجیتال توانست از کانال ۱۲ هزار دلار نیز عبور کند و رکورد رشد قیمت خود را از سال ۲۰۱۷ تاکنون بشکند؛ به عقیده کارشناسان دلیل رشد چشمگیر این ارز دیجیتال هجوم متقاضیان به بازار امن ارزهای دیجیتال است. حال اما این ارز دیجیتال با آغاز هفته جاری نتوانست در کانال ۱۲ هزار دلاری ثابت بماند و امروز با برگشت به کانال قبلی به قیمت ۱۱ هزار و ۲۸۱ دلار ۶۰ سنت رسید.

دیگر ارزهای دیجیتال نیز به نسبت خود طی چند روز اخیر افزایش قیمت داشته اند به گونه ای که قیمت هر عدد لایت کوین پس از آن که تا مرز ۳۰ دلار نیز پایین آمد امروز به ۵۷ دلار رسیده است و اتریوم که با آغاز شیوع کرونا تا سقوط قیمت نفت توانسته بود در کانال ۱۷۰ دلاری بماند طی چند هفته اخیر افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است و قیمت هر عدد از این ارز دیجیتال امروز ۳۹۲ دلار اعلام شده است.
https://akhbarbank.com/vdca0on0.49nme15kk4.html
تازه ترین اخبار