۰
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۹

بانک مهراقتصاد به شتاب وصل شد

رئیس مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد، از امکان انتقال وجه اینترنتی از تمامی حساب‏های بانکی عضو شتاب به حساب‏های این بانک از درگاه بانک ملت خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، سید مهدی حسینی رئیس مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات در این رابطه گفت: تا قبل از تبدیل نهایی موسسه به بانک و پیوستن به شبکه شتاب و به منظور ارج نهادن و پاسخگویی به نیاز مشتریان، انتقال اینترنتی وجه از حساب‏های بانکی عضو شتاب به حساب‏های بانک مهر اقتصاد از طریق وب سایت مجموعه مهر (WWW.MEBANK.IR) امکان پذیر شد. 

حسینی، انتقال الکترونیک وجوه به جای حمل فیزیکی آن را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: این روش موجب افزایش امنیت در عملیات انتقال وجه، جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و کاهش ترافیک تراکنش‏های مالی شعب می شود که پس از طرح‏های پرداخت الکترونیکی اقساط از طریق ATM ، اینترنت بانک و سایر خدمات بانکداری الکترونیک بانک مهر اقتصاد راه اندازی شده است. 

وی در پایان یادآور شد: تا پیش از نهایی شدن تبدیل مؤسسه به بانک مهر اقتصاد، خدمات مشتری‏مدارانه‏ این مجموعه باعث می شود که مزیت رقابتی در برابر سایر بانک‏ها، حفظ شود.
https://akhbarbank.com/vdch.6nqt23nkqftd2.html
تازه ترین اخبار