۰
۱
بانک مرکزی در نامه ای به بانک ها بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون را تا پایان خرداد تمدید کرد.
به گزارش اخباربانک، بر اساس نامه اخیر بانک مرکزی، با توجه به شرایط کرونا، مانده سهمیه مصرف نشده برای اجرای بند ل تبصره ۱۶ بودجه ۹۸ برای تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان اشخاص حقیقی و شرکت‌های تعاونی صرفاً تا پایان خرداد قابل استفاده بوده و مشمولین می‌توانند برای آخرین بار از این مزیت قانونی استفاده کنند.

بانک‌های عامل این مصوبه بانک‌های ملی، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات و کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، صادرات و تجارت هستند و افراد با پرداخت اصل تسهیلات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، از پرداخت سود و جرایم آن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان معاف می‌شوند.

لازم به ذکر است در بودجه سال ۱۳۹۹ و پس از چهار سال، بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان حذف شده و امسال بودجه‌ای به این امر اختصاص نمی‌یابد.
https://akhbarbank.com/vdcjhoea.uqex8zsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
امیرالله تیموری
Iran, Islamic Republic of
من ۱۵ ملیون ازموسسه مهراقتصادوام گرفتم نداشتم بدم ۳۲ ملیون ازحساب ضامن برداشت کردن والان هم ۳۰ ملیون دیگه میخواهندلطف کنیدبهمسولین بگیدراهنمایی بفرمایند چون کلن مردم راسرکارگذاشتن روزروشن دروغ بقران همش دروغ موسسه مهراقتصاد درایران زیرنظرهیچ ارگانی نیست وهیچ ارگانی هم زورش نمیرسه خومختارعمل میکنه حتی به حکم قاضی هم اعتنایی نمیکنن
تازه ترین اخبار