۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۰

بورس تهران باز هم در مدار مثبت

بازار بورس تهران امروز نیز در مدار مثبت حرکت کرد و با رشد تمامی متغیرهای مهم رو به رو شد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس به حرکت صعودی خود ادامه داد و با ۱۲۲ واحد افزایش در عدد ۳۱ هزار و ۲۰۵ واحد ایستاد.

دماسنج بازار سرمایه تا ساعت ۱۱ روند صعودی داشت و تا سطح ۳۱ هزار و ۲۹۴ واحد پیش رفته بود، اما بعد از این ساعت روند نزولی پیدا کرد و تا سطح ۳۱ هزار و ۲۰۵ واحد عقب نشینی کرد.

به این ترتیب شاخص کل بورس تهران به مدد بازگشایی نماد چادر ملو و تاثیر ۱۸۰ واحدی این شرکت به همراه شرکتهای گل گهر،سرمایه گذاری غدیر،مپنا،حفاری شمال، پالایشگاه بندرعباس و سایپا توانست خود را ۱۲۲ واحد بالا کشیده و به عدد ۳۱ هزار و ۲۰۵ واحد برساند.

در بازار امروز نماد صنعتی و معدنی چادر ملو با رشد ۱۷ درصدی قیمت بازگشایی شد در حالی که سود هر سهم شرکت با تعدیل بیش از ۸۰ درصدی، معادل ۱۷۸۹ ریال پیش بینی شده است. ۸۸۶ ریال معادل ۵۰ درصد از سود هر سهم در شش ماهه نخست محقق شد.

در مقابل افت قیمت نمادهایی همچون مخابرات،بانک ملت،گسترش نفت و گاز پارسیان،فولاد مبارکه و بانک تجارت مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار امروز شرکتهای فولاد خراسان و حفاری شمال به برترین صف خرید بازار تبدیل شدند؛ همچنین صف نماد شرکتهای خودروساز تقویت شد و سایپا بعد از فولاد خراسان برترین صف خرید بازار را در اختیار داشت.

به گزارش ايسنا، بر اساس این گزارش در معاملات روز یکشنبه بورس تهران حجم معاملات به شدت افزایش یافت و ۲۲۲ هزار و ۵۱۱ میلیون سهم به ارزش ۶۹۵ هزار و ۱۷۸ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت؛با این اتفاق ارزش بازار سرمایه نیز رشد کرد و به ۱۴۲ هزار میلیارد تومان رسید.
https://akhbarbank.com/vdcc.xqma2bq0xla82.html
تازه ترین اخبار