۰
بانک صادرات تفاهم‌نامه‌ای را با صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در قالب طرح یاری برای اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان کشوری امضا کرد.
به گزارش اخباربانک، حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) و در مراسم امضای تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان با صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: بانک صادرات از سال‌های گذشته با استفاده از کارت‌های سپهر، نرم افزار صاپ و شعب خود پرداخت حقوق بازنشستگان را برعهده داشته است.

وی افزود: دغدغه داشتیم تا در قالب طرح یاری، کارت جدیدی برای بازنشستگان صادر نشود و حتما به شب عید برسد. صیدی اظهار داشت: امیدوارم طرح یاری قدم اولی باشد تا هیچ کسی در کشور دغدغه معیشت نداشته باشد.

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم گفت: از روزی که مسئولیت صمدوق را برعهده گرفته‌ام، هدف بزرگ‌گسترش سبد خرید بازنشستگان را در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها دنیال کرده‌ام.

وی افزود: براساس طرح یاری، ۵۰ درصد منابع را بانک صادرات تامین می‌کند و۵۰ درصد دیگر توسط فروشگاه رفاه تامین می‌شود. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توضیح داد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته صندوق بر روی کارت‌های سپهر بانک صادرات خود در زمان مراجعه به فروشگاه‌های رفاه می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

افتخاری اعلام کرد که این تسهیلات سود نداشته و تنها ۲ درصد کارمزد دارد و کارت بازنشستگان در هر دوره یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود و آنها با مراجعه به ۷۵۰ فروشگاه رفاه می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی توضیح داد که اقساط این تسهیلات در چهار قسط و با یک ماه تنفس خواهد بود(هر ماه ۳۰۱ هزار تومان) و در سال ۳ بار کارت آنها شارژ خواهد شد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی ادامه داد: کل رقم تسهیلات اعطایی در چارچوب طرح یاری، ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است و بازنشستگان در زمان کشیدن کارت سپهر خود در فروشگاه‌های رفاه و اعلام ۴ رقم آخر کارت ملی خود می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. براساس این تفاهم‌نامه زیرساخت‌های فناوری این طرح نیز از سوی فروشگاه رفاه  و ضمانت تسهیلات نیز از سوی صندوق بازنشستگی فراهم خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcdxs05.yt0sn6a22y.html
تازه ترین اخبار