۰
مدیر پذیرش فرابورس ایران با بیان اینکه به تازگی دو شرکت موفق به پذیرش در بازارهای فرابورس شده‌اند، گفت: درخواست‌ پذیرش شرکت‌های بازار پایه دریافت شده است که 3 شرکت موفق به پذیرش در بازار اول و دوم فرابورس ایران شدند.
به گزارش اخباربانک، سارا سادات اخلاقی در مورد شرکت های حاضر در بازار پایه فرابورس با اشاره به اینکه درخواست‌های پذیرش در مرحله بررسی هستند، افزود: در صورت احراز شرایط و تکمیل مدارک، این درخواست‌ها نیز آماده طرح در جلسات آتی هیات پذیرش هستند.
 
مدیر پذیرش فرابورس در مورد شرکت بیمه تجارت نو و پذیرش آن گفت: این شرکت در جلسه چهاردهم آبان‌ماه در هیات پذیرش مطرح شد که با پذیرش و ارتقای شرکت از تابلو زرد بازار پایه به بازار دوم فرابورس به صورت مشروط موافقت شد.
 
به گفته اخلاقی، شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه ثبتی 1570 میلیارد ریال در تمامی رشته‌های بیمه‌ای فعال است و سهامداران عمده آن را شرکت‌های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری ایرانیان، پست‌بانک، بین‌المللی عمران رضوی، موسسه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان پست بانک تشکیل می‌دهند.
 
مدیر پذیرش فرابورس همچنین در مورد شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اضافه کرد: درخواست ارتقای این شرکت 21 آبان‌ماه جاری در هیات پذیرش مطرح شد که این هیات با پذیرش شرکت در بازار اول فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت کرد.
 
وی سرمایه ثبتی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه را 1200 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: بیمه زندگی خاورمیانه تنها شرکتی است که به طور تخصصی در زمینه بیمه‌های زندگی فعال است و سهامداران عمده آن شامل بانک خاورمیانه، شرکت‌های آسفالت طوس، سام گروه، سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، کارآفرینان صنعت ذوب فلزات و ... هستند.
 
مدیر پذیرش فرابورس همچنین یادآور شد پذیره‌نویسی سهام شرکت‌های بیمه تجارت نو و بیمه زندگی خاورمیانه در سال 1394 در فرابورس ایران انجام شده است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه هیات پذیرش، بررسی درخواست شرکت‌های بازار پایه را در اولویت قرار می‌دهد، عنوان کرد: برای تسریع در پذیرش شرکت‌های بازار پایه با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار امکان برگزاری جلسات هیات پذیرش فوق‌العاده نیز وجود دارد.
https://akhbarbank.com/vdcb9abz.rhb88piuur.html
تازه ترین اخبار