۰
۱۱
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

درج سودهای ۲۰ درصدی در سپرده های سپرده بانکی!

نرخ های سود سپرده گذاری ۲۰ درصدی در برگه های سپرده در برخی بانک‌ها رویت شده است.
درج سودهای ۲۰ درصدی در سپرده های سپرده بانکی!
به گزارش خبرنگار اخباربانک، به تازگی برخی بانک ها و موسسات اعتباری نرخ سود های بیش از ۱۵ درصد خود را به صورت علنی و بر روی برگهای سپرده منتشر می‌کنند.

چند روز پیش بود که عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی اعلام کرده بود که دیگر دوره تخلف بانک ها و موسسات اعتباری گذشته است.

حال تنها چند روز پس از این هشدار اینستاگرامی بانک‌ها و موسسات اعتباری بدون توجه به آن نرخ های سود سپرده خود را باز هم افزایش داده‌اند.

در حالی که پیش از این بانک‌ها و موسسات اعتباری به صورت چراغ خاموش نرخ سودهای خود را افزایش می دادند اما این بار این کار را به صورت کاملاً علنی انجام می‌دهند.

سال گذشته بود که بانک مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد بانک‌ها و موسسات اعتباری باید نرخ سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را در برگه‌های سپرده اخذ کنند.

بر همین اساس هم اکنون نرخ سود سپرده های بیش از ۱۵ درصد که تا ۲۰ درصد نیز می‌رسد به صورت کاملا عملی در برگه های سپرده سرمایه گذاری مشاهده می شود.

نکته جالب اینکه بانک ها و موسسات اعتباری هیچ ترسی از عواقب پرداخت سود بالاتر از نرخ های مصوب را ندارند.
https://akhbarbank.com/vdcgq793.ak9yw4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Poland
خود همتی گفت بیشتر از ۲۰% سود ندهید. خود همتی هم خوب می داند هیچ عقل سالمی در حالیکه تورم ۵۰% است پولش را ۱۵% در بانک نمیگذارد. در ضمن خود رییس بانک مرکزی سقف سود بانکی را ۲۰% تعیین کرد. خبرش را سایت خود شما منتشر کرد.
مهدي
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما در تورم 40 يا 50 درصدي سود سپرده چند باشد شما خوشحال مي شويد!!!
پارسا
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی که یک ذره به نفع مردم هست هم زورشان میاد
مهدی
United States
در این شرایط تورمی پول را تبدیل به سپرده کردن و گرفتن سود 20درصدی نادانی محض است
حسین
Romania
نرخ 20درصد یک مقداری به اون اوضاع درهم برهم نقدینگی سرگردان ارامش بخشید.اینکه نرخ سود کم باشه خوب ولی نه با تورم بیش از 50درصد .در ضمن کشور تک محصولی و انحصاری باید در حال حاضر باید بشکل جمع اوری نقدینگی در بانکها و هدایت اون به کارهای مولد....هدایت بشه،،نه اینکه در کشوری که تحریم هستیم،انحصار وجود دارد،تک محصولی هستیم..بیایم نقدینگی را ازاد کننیم بشه این وضعیت اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
اخه کی پولش یه روز الکی میزار تو بانک.مثل قدیم میزارش تودله امنتر هست.بانکها به مردم وابسته اند اگه بخاطر سودش هم نباشه هیچ عقل سلیمی یه روزهم توبانک پول نمیزاره..یه عده ناتوان بازنشسته که تنهامنبع درامدشون سود پولشون هست برامخارج زندگیشون پولشون تو بانک میزارن..اگه برا سود نباشه پولمون بزاریم توبانک کی چی بشه
صادق
Iran, Islamic Republic of
تو که داری هشدار میدی تو دوس داری پول خودتم درصد سودش کم باشه
پارسا
Iran, Islamic Republic of
سود بانکی کم بشه به ضرر یه مشت بیچاره هست. یه جوری مینویسه تخلف انگار از جیب پدرش بیرون میاد
ناصرنمدمال دبیرتاریخ شهرستان کارون
Iran, Islamic Republic of
سلام
بااین نرخ تورم سودبانکی 25درصد هم باشدبازهم کم است.برای آرامش اقتصادی کشوروجلوگیری ازنرخ تورم لطفاازانتشاراین اخباربیهوده خودداری کنیدوبگذاریدبانکهاکارخودشون را انجام دهند.😈
جمال
Iran, Islamic Republic of
اگر این مقدار سود نباشه دیگه بااین وضعیت باید بریم دزدی هیچ راهی برامان نمونده ولش کنید بابا برید پی کارتون شب مخوابید خواب میبینی صبح بیدار میشی تعریفش میکنی
Iran, Islamic Republic of
بانک آینده روزشمار ۲۱٪ میده.
تازه ترین اخبار