۰
​بانک صادرات ایران با امضای تفاهم‌نامه‌ای مشترک با دانشگاه پیام‌نور، به دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی این دانشگاه وام قرض‌الحسنه دانشجویی با کارمزد ٢.٨ درصدی پرداخت می‌کند.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این تفاهم‌نامه با حضور حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران، رضا صدیق و امیر یوسفیان اعضای هیئت‌مدیره، محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور، اصغر ابوالحسنی، رئیس کمیته پولی و بانکی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید و همکاری سال‌های گذشته بانک صادرات ایران با این دانشگاه با ارائه خدمات متنوع‌‌تر بانکی به دانشجویان و کارکنان این دانشگاه ارتقاء یافت.
 
حجت‌اله صیدی در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت ارتباط بانک صادرات ایران با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور، آمادگی بانک برای تقویت همه جانبه همکاری با دانشگاه پیام نور را اعلام کرد. 
 
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: آموزش مهمترین ابزار توسعه از منظر نظریه‌پردازان محسوب می‌شود و بانک صادرات ایران با همین رویکرد در پی نقش ‌آفرینی موثر خود در این حوزه است.
حجت‌اله صیدی با اشاره به وجه مشترک بانک صادرات ایران و دانشگاه پیام نور در مقایسه گستردگی شعب و واحدهای آموزشی، اظهار کرد: بانک صادرات ایران به دنبال تخصیص بهینه منابع و کارآمدی اثربخش آن، همکاری با دانشگاه پیام نور را تقویت خواهد کرد و دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه از خدمات و تسهیلات  بانک منتفع خواهند شد.
 
وی افزود: برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور کارت ویژه  با کاربرد اختصاصی ارائه خواهد شد تا خدمات بانکی و کیفیت بالاتر با سرعت بیشتر به این مجموعه ارائه شود. 
رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم با قدردانی از همکاری‌های مطلوب بانک صادرات ایران با این دانشگاه بر تقویت همکاری‌ها  تاکید کرد.
 
محمدرضا زمانی با تشکر از سرعت عمل بانک صادرات ایران در بسترسازی سریع اعطای وام دانشجویان با شرایط جدید، همزمان با امضای این تفاهم‌نامه گفت: مدیریت بانک صادرات ایران در کنار دانشگاه قرار گرفته تا مشکلات مالی  و تحصیلی دانشجویان را حل کند.
 
در این مراسم همچنین اصغر ابوالحسنی با یادآورری سابقه بانک صادرات ایران گفت: سامانه گلستان دانشگاه پیام نور با اتصال به بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران راه‌اندازی شده و  با این تفاهم‌نامه مشکل مالی تحصیل فرزندان ٥٠٠ هزار خانوار در کشور حل می‌شود.
 
بنابراین گزارش، ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل و مراودات بانکی از طریق افتتاح انواع حساب‌های ریالی و ارزی و ارائه خدمات ویژه بانکی و اعطای تسهیلات به کارکنان دانشگاه، دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم از درگاه پرداخت اینترنتی برای شهریه دانشجویی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه است.
 
همچنین صدور انواع کارت‌های الکترونیکی شامل پرداخت حقوق پرسنل، کارت هدیه با مبالغ مختلف، بن‌کارت (قابل شارژ) برای کارکنان، راه‌اندازی سامانه سپهریار برای مدیریت وجوه متعلق به دانشگاه و مشارکت در پروژه‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه و حمایت از استارت‌آپ‌ها از دیگر برنامه‌های بانک برای خدمت به دانشگاه پیام نور در قالب این تفاهم‌نامه است.
 
بانک صادرات ایران در این تفاهم‌نامه، امکان‌سنجی و حمایت از پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه‌های اقتصادی و بانکی را نیز در دستور کار دارد.
ارزش این تفاهم‌نامه در فاز اول بیش از پنج هزار میلیارد ریال برآورد شده است، که به دانشجویان مقطع کارشناسی در هر ترم هشت میلیون و ٥٠٠ هزار ریال، کارشناسی ارشد ٢٥ میلیون ریال  و دکتری ٧٥ میلیون ریال با کارمزد ٢.٨ درصدی وام قرض‌الحسنه دانشجویی  پرداخت خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcgx793.ak9yx4prra.html
تازه ترین اخبار