۰
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

بانک ملی و 91 سال ایفای مسوولیت های اجتماعی

بانک ملی ایران که 91 سال پیش، خود بر اساس قبول یک مسوولیت مهم در قبال اجتماع، یعنی حفظ اموال و دارایی مردم ایران زمین شکل گرفت، در طول فعالیتش نیز به موضوع مسوولیت اجتماعی به طور ویژه بها داده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز دورافتاده ترین نقاط کشور نیز از اقدامات این بانک متاثرند، به طوری که دست کم یک شعبه بانک ملی ایران به خدمت رسانی مشغول است.از سوی دیگر بانک ملی ایران برای عمل به تعهد خود در قبال توسعه و پیشرفت کشور، تلاش کرده بخشی از منابعش را به انجام امور عام المنفعه تخصیص دهد.

دست کم 100 مدرسه با تامین مالی بانک ملی ایران در نقاط محروم کشور ساخته و تجهیز شده است. بیمارستان ها، مراکز بهداشت و مساجد بسیاری در کشور با منابع در اختیار بانک ملی ایران تجهیز، نوسازی و بهسازی شده اند.

همچنین در بسیاری از حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله که آسیب های جبران ناپذیری به بسیاری از مردم کشورمان وارد کرده است، بانک ملی ایران تلاش کرده با ارائه تسهیلات و کمک های نقدی و غیرنقدی مستقیم و غیرمستقیم، بخشی از آلام را کاهش دهد.

بسیاری از زندانیان جرایم غیر عمد به مناسبت های مختلف با همکاری بانک ملی ایران به آغوش خانواده بازگشته اند و بسیاری از جشنواره ها و همایش های فرهنگی با حمایت بانک ملی ایران اجرا شده اند.

بر اساس این گزارش، حوزه عمل به مسوولیت های اجتماعی در بانک ملی ایران بسیار وسیع است و می توان کارنامه آن را در چندین کتاب گنجاند.
 
https://akhbarbank.com/vdcbwwb0.rhb98piuur.html
تازه ترین اخبار