برلیانس V۹؛ شاسی بلند ۷نفره شرکت چینی

27 مرداد 1398 ساعت 16:01


برلیانس V9 در راه است. اخیرا تصاویر جاسوسی جدیدی از شاسی بلند جدید شرکت چینی Brilliance منتشر شده است که در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.
برلیانس V۹؛ شاسی بلند ۷ نفره شرکت چینی Brilliance
شرکت خودروسازی برلیانس که محصولات آن در ایران نیز عرضه شده است، قصد دارد محصول جدیدی را با نام برلیانس V9 به بازار عرضه کند و حالا تصاویر جاسوسی آن را منتشر کرده است. شاسی بلند جدید برلیانس از مدل V7 بالاتر خواهد بود و بر پایه پلتفرم M8X ساخته خواهد شد که این پلتفرم طی همکاری هلدینگ برلیانس و گروه بی ام و توسعه پیدا کرده است. شرکت برلیانس از سال گذشته آزمایش‌های عمومی این خودرو چینی را آغاز کرده است و از آنجایی که تصاویر جاسوسی پوشش‌های استتاری این خودرو را نشان می‌دهند، باید گفت طراحی این خودرو هنوز تکمیل نشده و در حال توسعه است.
مشخصات برلیانس V9
برلیانس V۹؛ شاسی بلند ۷ نفره شرکت چینی Brilliance
تصاویر حاکی از آن است که برلیانس V9 همانند مدل V7 از جلوپنجره بزرگ برخوردار خواهد شد و از چراغ‌‌های زوایه‌دار نیز بهره می‌برد. شرکت چینی برلیانس رینگ‌های نقره‌ای و مشکی را برای مدل پیش‌تولیدی در نظر گرفته است و در بخش عقب هم شاهد خروجی‌های اگزوز دوگانه و یک اسپویلر کوچک بر روی سقف هستیم. هرچند ظاهر این خودرو تا حدودی به مدل V7 شباهت دارد، اما در کابین شاهد تفاوت‌های زیادی خواهیم بود.
برلیانس V۹؛ شاسی بلند ۷ نفره شرکت چینی Brilliance
در مدل کوچکتر یا همان V7 شرکت برلیانس یک پشت آمپرهای دیجیتالی را ارائه کرده است و در میانه داشبورد نیز یک صفحه نمایش پرتره شکل و ورودی‌های هوای متفاوت در دو طرف صفحه نمایش دیده می‌شود که تا حدودی به محصولات ولوو شباهت دارد، اما در مدل V9 طراحان یک صفحه نمایش برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی در نظر گرفته‌اند و این طراحی کاملا متفاوت خواهد بود، ولی احتمال دارد همانند کابین V7 جذاب نباشد. از مشخصات فنی این خودرو اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما مدل V7 از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 204 اسب بخار را تولید کند و برای انتقال نیرو نیز گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه در نظر گرفته شده است.
برلیانس V۹؛ شاسی بلند ۷ نفره شرکت چینی Brilliance
برلیانس V۹؛ شاسی بلند ۷ نفره شرکت چینی Brilliance
 


کد مطلب: 69738

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/69738/برلیانس-v۹-شاسی-بلند-۷نفره-شرکت-چینی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com