۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱
دیدار مدیرعامل بانک سپه با مدیران شرکت امید؛

نظام بانکی در کنار دولت و مردم برای حمایت از رونق تولید است

مدیرعامل بانک سپه در دیدار با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری امید از آنان خواست تا با بکارگیری ظرفیت‌‍‌های عظیم موجود در این شرکت، پررنگ‌تر از گذشته در رونق تولید کنار بانک سپه نقش آفرین باشند.
نظام بانکی در کنار دولت و مردم برای حمایت از رونق تولید است
به گزارش اخباربانك به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: محمدکاظم چقازردی در دیدار نوروزی با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری امید و شرکت‌های تابعه آن ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه شعبان و ولادت حضرت امام حسین(ع) بر لزوم همراهی و همدردی خانواده بزرگ بانک سپه با خانواده سیل‌زدگان بر تلاش برای کاهش آلام آنان تأکید کرد.

رئیس هیئت مدیره بانک سپه با اشاره به نامگذاری سال 98 بنام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌های متمادی از سوی مقام معظم رهبری بیانگر شناخت دقیق و اشراف کامل ایشان به نظام اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی ما متأثر از دلایل مختلف است افزود: بانک سپه در موضوع مهم رونق تولید همواره جزو بانک‌های موفق بوده و کارنامه مطلوبی ارائه کرده است.

مدیرعامل در خصوص ارسال نامه به رئیس جمهوری و اعلام آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و تخصیص و تأمین اعتبار به میزان 10 هزار میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر اظهار داشت: نظام بانکی در شرایط حساس کنونی کنار واحدهای تولیدی و مردم خواهد بود.

* به وجود سپاه، به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم
وی با اشاره به اقدام ظالمانه و تروریستی رئیس جمهور آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن‌را به شدت محکوم کرد و گفت: به وجود نیروهای مخلص و جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کلیه نیروهای مسلح که پایداری و استحکام نظام مرهون از جان گذشتگی آنان است افتخار می کنم. 

رئیس هیئت مدیره بانک سپه با تشکر از دکتر قنبری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید به دلیل عملکرد خوب این شرکت افزود: شرکت سرمایه‌گذاری امید باید همچون گذشته تمام توان خود را برای رونق تولید به کار گیرد.

مدیرعامل ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه را مأموریت بزرگ و تعریف شده توسط نظام برای بانک سپه عنوان کرد و افزود: چنین ادغامی با این گستردگی بعد از انقلاب اسلامی سابقه نداشته است.

چقازردی با اشاره به موفقیت‌های بانک اظهار داشت: بانک در موقعیت خوب مالی و توازن منابع و مصارف قرار دارد و این شرایط کمک می‌کند تا فرآیند ادغام به شکل بهتری صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به اینکه امسال زمان مناسبی برای واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری امید است گفت: در حوزه مالی آماده سازی شرکت سرمایه‌گذاری امید برای واگذاری و وصول طلب بانک از این شرکت، بانک را در موقعیت مطلوبی از نظر افزایش سرمایه قرار خواهد داد.

چقازردی همچنین ضمن تبریک به دکتر شیری که به عنوان مدیرعامل پست بانک منصوب شده است گفت: امید است در مسئولیت جدید همچون گذشته موفق و منشأ اثر باشند.
https://akhbarbank.com/vdcb8ab0.rhbzapiuur.html
تازه ترین اخبار