۰
پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

كاهش ارزش دلار در مقابل همتايان خود

با پایان یافتن نشست هفتگی بانک مرکزی آمریکا، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش کاهش یافت.
به گزارش اخباربانك به نقل از رویترز، در معاملات امروز بازارهای ارزی، با ناامید شدن معامله گران از افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا به دلیل کند شدن رشد اقتصادی آمریکا، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش کاهش یافت. معامله گران اکنون انتظار دارند فدرال رزرو به جای یک مرتبه افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۱۹، این کار را تا سال ۲۰۲۱ انجام دهد و در ۳ سال آینده شاهد تغییر چندانی در سیاست گذاری پولی این بانک باشیم.

شاخص دلار که نرخ برابری این ارز در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد با ریزش ۰.۶ درصدی در سطح ۹۵.۸۰۶ واحدی بسته شد که پایین‌ترین سطح از چهارم فوریه امسال تاکنون محسوب می‌شود.

ارزش دلار در برابر ین نیز با ریزش مشابه ۰.۶ درصدی در پایین‌ترین سطح دو ماه اخیر قرار گرفت. چاک تومز- مدیر دارایی در مؤسسه منولایف است منیجمنت گفت: دلار در برابر بسیاری از ارزهای جهانی تحت فشار قرار گرفته است و به نظر می‌رسد دست بانک مرکزی برای افزایش نرخ بهره بسته است.

با این حال پوند انگلیس تنها ارز مهمی بود که ارزش آن در برابر دلار کاهشی بود و به دنبال درخواست ترزا می-نخست وزیر انگلیس از اتحادیه اروپا برای به تعویق افتادن تاریخ برگزیت، ارزش پوند در برابر دلار کاهش یافت.

اکنون معامله گران شانس زیادی برای خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا متصور نیستند اما مهم‌ترین سوالی که ذهن معامله گران را مشغول کرده چگونگی و تاریخ این خروج است.
https://akhbarbank.com/vdcjivem.uqeavzsffu.html
تازه ترین اخبار