۰
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲

شماره جدید ماهنامه"عصر دانایی" منتشر شد

تازه‌ترین شماره نشریه داخلی شرکت بیمه دانا با عنوان"عصر دانایی" منتشر شد.
به گزارش اخباربانك به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در شماره 138 این نشریه که با رویکرد تحلیلی- خبری و اطلاع‌رسانی منتشر می‌شود، مطالب متنوعی با محوریت طرح"مهر دانا" که انقلابی در نظام بیمه و بانکداری اسلامی به شمار می‌رود، به چاپ رسیده است.

رشد 24 درصدی فروش بیمه دانا در 6 ماه گذشته، تقویت شاخص‌های اقتصادی، نقش شبکه فروش در گسترش طرح مهر دانا، تجلیل رئیس کل بیمه مرکزی از طرح مهر دانا، افزایش سهم بیمه دانا از بازار، تصویب اساسنامه جدید شرکت و رعایت اصول حرفه‌ای در انعقاد قراردادهای بزرگ، از جمله عناوین و تیترهای برجسته این شماره عصر دانایی است.

در شماره جدید عصر دانایی همچنین مطالب و یادداشت‌هایی در خصوص" دانش رسانه‌ای، دروازه ورود اطلاعات هوشمند به مخاطب"،" انقلاب بیمه‌ای" و خبرهایی در باره نرخ جدید دیه در سال 98 و مقایسه آن با نرخ‌های سال‌های قبل، برنامه‌های جدید برای فروش بیمه شخص ثالث و بدنه تقسیطی، اقدامات روابط عمومی برای معرفی طرح مهر دانا و اسامی شعب کشیک بیمه دانا در تعطیلات نوروز به چاپ رسیده است.

عصر دانایی به مدیر مسوولی مجید ‌ملازاده و سردبیری شهراد اثنی‌عشری به صورت ماهانه توسط روابط عمومی بیمه دانا منتشر می شود.
https://akhbarbank.com/vdcex78p.jh8foi9bbj.html
تازه ترین اخبار