۱
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰

آخرین قیمت سکه و ارز در بازار

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش چشمگیر نسبت به روز گذشته ، امروز در بازار تهران به قیمت ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان داد و ستد شد.
به گزارش اخبار بانک، از صبح امروز (چهارشنبه ۲۶دی)  در بازار آزاد  نرخ  انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته روند افزایش یافت.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 3 میلیون و 915 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 793 هزار تومان داد و ستد شد. 

همچنین هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون  تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 235 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 675  هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای 18عیار هم 358 هزار و 540 تومان قیمت گذاری شد. 

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1289.6دلار معامله می‌شود.
 
در همین باره کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر قیمت سکه را 3 میلیون و 940 هزار تومان اعلام کرد و گفت: حباب سکه امروز 400 هزار تومان شده است.
 
محمد کشتی آرای در گفت وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: امروز در بازار وضعیت خیلی عادی است اما باید یادآور شد که چند روزی است در بازار طلا و سکه رکودی حاکم شده که همراه با تورم است.

وی نوسان قیمت جهانی و قیمت ارز را مهمترین دلایل افزایش قیمت طلا  وسکه در روزهای اخیر برشمرد و گفت: حباب سکه امروز 30 هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافته و به 400 هزار تومان رسیده است. دلیل افزایش حباب سکه افزایش تقاضایی است که امروز در بازار رخ داده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره توصیه های کانال های تلگرامی به خرید و فروش طلا و سکه در برخی از روزهای خاص، گفت: مردم توصیه های کانال های تلگرامی را جدی نگیرند چراکه اینها منافع خودشان را هم در نظر می گیرند.
 
نرخ دلار کمی تکان خورد؛ ۱۱۴۵۰ تومان
 
در جریان معاملات رسمی امروز ۲۶ دی ماه در صرافی‌های بانکی، قیمت هر دلار آمریکا برای خرید ۱۱۳۵۰ تومان و برای فروش ۱۱۴۵۰ تومان است.

به گزارش مهر، در جریان معاملات امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه در صرافی‌های بانکی، قیمت هر دلار آمریکا برای خرید ۱۱۳۵۰ تومان و برای فروش ۱۱۴۵۰ تومان است.

همچنین هر یورو برای خرید ۱۳۲۰۰ تومان و برای فروش ۱۳۳۰۰ تومان است.
https://akhbarbank.com/vdchkqn-.23nm-dftt2.html
تازه ترین اخبار