۰
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶

خودرو‌های عجیب و غریب سلبریتی‌ها

خودرو‌های عجیب و غریب سلبریتی‌ها
پول برای سلبریتی‌ها مانند چرک کف دست است و مشکلی با ولخرجی ندارند، در نتیجه به جای یک یا دو خودرو، ده‌ها خودرو در گاراژ سلبریتی‌ها یافت می‌شود. انصافاً هم باید گفت بعضی از سلبریتی‌ها سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارند و از بهترین خودروهای مدرن امروزی، تا خودروهای شیک و کلاسیک قدیمی را می‌توان در گاراژ آن‌ها یافت.

به این ترتیب سلبریتی نیست که خودروهای رنگ و وارنگ نداشته باشد، اما سلبریتی‌ها همیشه دنبال تمایز هستند و سعی می‌کنند تا چیزهایی داشته باشند که بقیه ندارند. به همین منظور سلبریتی‌های زیادی را شاهد هستیم که به خودروهای معمولی قانع نیستند و ترجیح می‌دهند سوار بر خودروهای عجیب و غریبی و صد البته خاص که عمدتاً قیمت گزافی هم دارند در خیابان‌ها جولان بدند.

با این حساب قصد داریم در ادامه با هم نگاهی به خودروهای عجیب و غریبی داشته باشیم که در دکان هیچ عطاری پیدا نمی‌شود اما سلبریتی‌ها تا دلتان بخواهید از این خودروها دارند.
۲۵. کادیلاک بت‌موبایل جاستین بیبر
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
جاستین طرفداران بسیار زیادی در میان قشر نوجوان دارد، این خواننده جوان که راه صد ساله را در یک شب طی کرد و در سنین جوانی به مال و مکنت زیادی رسیده است نمی‌داند پول‌هایش را چگونه خرج کند.
در این بین یکی از چیزهایی هر جوانی آرزوی آن را دارد خودروهای لوکس و منحصر به فرد است و جاستین بیبر نیز که هیچ آرزوی محالی ندارد و هر چیزی که اراده کند را می‌تواند بخرد، برای اینکه تمایز ویژه‌ای با سایر سلبریتی‌ها داشته باشد یک خودروی کادیلاک بت‌موبایل خریده است. این خودرو توسط مؤسسه west coast customs که ید طولایی در شخصی‌سازی خودروها دارد کاملاً همانند بت‌موبایل طراحی شده و به لحاظ قدرت نیز همان‌گونه که از کادیلاک انتظار داریم با یک خودروی مدل ctv-v کوپه طرف هستیم که از یک پیشرانه v8 با ظرفیت ۴.۸ لیتر بهره می‌برد و ۵۷۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار جاستین قرار می‌دهد.
۲۴. ویل.آی‌.‌ام و مدل شخصی‌سازی شده‌ای از فولکس‌واگن قورباغه‌ای
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
به احتمال زیاد شما هم مثل ما باورتان نمی‌شود ویل‌.‌آی‌.‌ام سوار یک فولکس‌واگن قورباغه‌ شود اما چیزی در این تصویر می‌بینید درواقع نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از فولکس‌واگن قورباغه‌ای است که با هنرمندی تمام، ظاهری جدید و امروزی پیدا کرده است.
اگر از طرفداران ویل‌.‌آی‌.‌ام باشید به‌خوبی می‌دانید که این موسیقیدان و خواننده معروف علاقه زیادی به تمایز دارد و این امر را می‌توان در نحوه پوشش و همچنین آهنگ‌های وی تشخیص داد. در همین راستا ویل‌.‌آی‌.‌ام که از طرفداران فولکس‌واگن قورباغه‌ای است، یک دستگاه از این خودرو را به مرکز شخصی‌سازی خودروی west coast customs تحویل داد تا نسخه‌ای جدید و منحصر به فرد آماده کنند.
جالب است بدانید شخصی‌سازی این خودرو چیزی حدود ۹۰۰ هزار دلار خرج روی دست ویل‌.‌آی‌.‌ام گذاشته است اما بدون شک ظاهر جدید این فولکس‌واگن قورباغه‌ای ویل‌.‌آی‌.‌ام را راضی نگه خواهد داشت.
۲۳. نیکی میناژ و لامبورگینی اونتادور صورتی
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
لامبورگینی ممکن است برای افراد عادی خودروی افسانه‌ای و رویایی باشد اما داستان سلبریتی‌ها فرق می‌کند و دست‌کم چندین دستگاه خودروی لامبورگینی را در گاراژ آن‌ها پیدا می‌کنیم. این امر باعث شد تا نیکی میناژ هم برای اینکه از قافله سلبریتی‌های لامبورگینی‌سوار عقب نماند یک دستگاه لامبورگینی اونتادور را به گاراژ خود اضافه کند. از طرف دیگر میناژ برای اینکه لامبورگینی او با بقیه فرق داشته باشد رنگ صورتی را برای این خودرو انتخاب کرد.
با نگاهی به سبک و زندگی و آلبوم‌های نیکی میناژ می‌توان متوجه شد که صورتی، رنگ مورد علاقه اوست و اگر از طرفداران وی باشید حتماً به خوبی می‌دانید که اولین آلبوم نیکی میناژ با نام «جمعه صورتی» انتشار یافت. جالب است بدانید رنگ صورتی مورد علاقه الویس پریسلی فقید نیز بود و این سلطان راک اند رول، سوار بر یک دستگاه کادیلاک صورتی در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کرد.
۲۲. هاوارد دونالد و خودروی استون a35
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
این خواننده انگلیسی که یکی از اعضای سرشناس گروه تِیک‌دَت (take that) است و در دهه ۹۰ میلادی به‌عنوان یکی از سلبریتی‌های محبوب در بین نوجوانان شناخته می‌شد علاقه زیادی به مسابقه‌‌های اتومبیل‌رانی دارد.
در همین راستا به گزارش مجله درایوینگ (driving)، یک دستگاه استون a35 خریداری کرده و این خودرو را برای استفاده در پیست بهینه‌سازی کرده است. از آنجایی که هاوارد استعداد خوبی در موسیقی دارد و پیش از این رانندگی حرفه‌ای در پیست را تجربه نکرده بود در ابتدا سواری با استون a35 را بسیار اضطراب‌آور توصیف می‌کرد اما پس از چندین دور جولان دادن با این خودروی قدیمی اما چابک، توانست به جاده تسلط پیدا کند. جالب است بدانید استون مارتین a35 که هاوارد دونالد سوار بر آن می‌شود در سال ۱۹۶۸ راهی بازار شده است.
۲۱. جاستین بیبر و یک خودروی لاکچری و برق‌برقی
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
شرکت خودروسازی فیسکِر دیگر خودروهای لاچکری تولید نمی‌کند اما خودروی فیشر کارما که ساخت دست این شرکت است به عنوان اولین خودروی لاچکری هیبریدی دنیا شناخته می‌شود و جاستین بیبر یک دستگاه از این خودروی لاچکری و منحصر‌به‌فرد را به مناسبت تولد ۱۸ سالگی‌اش هدیه گرفت.
سپس بیبر که از ظاهر معمولی این خودرو خوشش نمی‌آمد آن را به شرکت شخصی‌سازی خودروی west cost customes تحویل داد تا دستی به سر و رویش بکشند و حسابی به این خودرو رنگ و لعاب اضافه کنند. نتیجه یک خودروی لاچکری برق‌برقی از کار درآمد که حتی رینگ‌هایش نیز براق و درخشان بود.
در قسمت زیر این خودرو نیز لامپ‌های led تعبیه شد تا در حین رانندگی در شب، سطح آسفالت جاده را رنگین کند. استفاده از این لامپ‌ها بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی آمریکا ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده، راننده را جریمه می‌کند اما جاستین بیبر کسی نیست که از جریمه‌ راهنمایی و رانندگی ابایی داشته باشد.
۲۰. بریتنی اسپیرز و یک هامر صورتی‌رنگ
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
سلبریتی‌های زن زیادی را شاهد هستیم که به خودروهای قدرتمند علاقه دارند، بریتنی اسپیرز نیز که عاشق جیپ هامر بود، یک دستگاه از این خودروی قدرتمند را خریداری کرد اما رنگ و ظاهر آن به دل برتینی ننشست. در نتیجه این هامر را به مراکز شخصی‌سازی خودرو تحویل داد تا دستی به سر و رویش بکشند.
نتیجه کار یک هامر صورتی‌رنگ شد که دیگر ابهت هامر را به همراه نداشت و عملاً شبیه به یک ماشین دخترانه شده بود. جالب است بدانید تودوزی‌های این خودرو توسط برند معروف لویی ویتون انجام شده بود و این برند اجازه نمی‌داد تا بریتنی اسپیرز تودوزی خودرو هامر خود را تغییر دهد. اما بریتنی گوشش بدهکار این حرف‌ها نبود و می‌خواست تمام قسمت‌های این هامر صورتی شود. مدتی بعد نیز این هامر دخترانه صورتی‌رنگ را در موزیک ویدئوی do somthing شاهد بودیم.
پس از پخش این موزیک ویدئو، برند لویی ویتون از بریتنی اسپیرز برای دستکاری در تودوزی این خودرو شکایت کرد و و مبلغ گزاف ۳۰۰ هزار دلار غرامت طلب کرد.
۱۹. فلو رایدا و بوگاتی زراندود
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
اگر موسیقی‌های روز دنیا را دنبال کرده باشید حتماً فلو رایدا را می‌شناسید و به‌خوبی در جریان هستید که این خواننده در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین خواننده‌های دنیا به‌حساب می‌آید و آلبوم mail on sunday فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. به این ترتیب فلو رایدا که نمی‌داند ثروت‌اش را چگونه خرج کند همانند سایر سلبریتی‌ها جذب خودروهای لوکس و اشرافی شده است.
در این بین تجربه نشان داده سلبریتی‌ها به چیزهای پر زرق و برق علاقه بیشتری دارند و فلو رایدا نیز یک خودروی بوگاتی زراندود خرید تا به جاستین بیبر ثابت کند بوگاتی او از خودروی فیشر کارمای جاستین زرق و برق بیشتری دارد. این بوگاتی روکشی از طلا دارد و قالپاق‌های آن با طلای ۲۴ عیار زراندود شده‌اند.
۱۸. ویل‌.‌آی‌.‌ام و خودرویی با طراحی فضایی
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
بدون شک با اولین نگاه به این خودروی دلورین (delorean)، یاد فیلم back to the future افتاده‌اید. این دقیقاً همان چیزی است که ویل.‌آی.‌ام در نظر داشته و به همین دلیل یک دستگاه خودروی کلاسیک دلورین را خریداری کرد و با تحویل آن به شرکت شخصی‌سازی خودروی west coast customs ترتیبی داد تا این خودرو دقیقاً همان چیزی شود که در فیلم back to the future دیده‌ایم.
جالب است بدانید از قرار معلوم ویل‌.‌آی‌.‌ام وسواس زیادی برای ساخت این خودرو داشته و برای ساخت و سرهم کردن قسمت‌های مختلف آن نظارت زیادی انجام داده است. در این خودرو شاهد درهایی که به بالا باز می‌شوند هستیم تا حالت فضایی بودن این خودروی دلورین در ذهن تداعی شود. در کنار تغییرات ظاهری، بدون شک به لحاظ موتوری نیز این خودرو دستخوش بهینه‌سازی‌های زیاده شده است اما اطلاعاتی در خصوص این بهینه‌سازی‌ها در دسترس نیست.
۱۷. موستانگ‌های شخصی‌سازی شده سانی و شِر
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
به عنوان یک طرفدار موسیقی بدون شک شِر (cher)، را می‌شناسید، این بانوی خوش‌صدای دنیای موسیقی در دهه ۶۰ میلادی با گروهی با نام سانی و شر آلبوم بسیار موفقی را منتشر کرد و به اسم و آوازه‌ای جهانی رسید. شر مدت‌ها بعد از این گروه جدا شد و توانست به تنهایی نیز موفقیت‌های زیادی را از آن خود کند.
اما بدون شک با نگاهی به گروه سانی و شر، موستانگ‌های معروف شخصی‌سازی شده این گروه در ذهن تداعی می‌شود. این خودروها ساخت دست جورج باریس، بود. وی که در دهه ۶۰ میلادی به‌عنوان یکی از خوش‌ذوق‌‌ترین شخصی‌سازهای خودرو شناخته میشد، خودروهای زیادی را برای سلبریتی‌های آن زمان شخصی‌سازی کرد و یکی از معروف‌ترین کارهای باریس را می‌توان خودروی بت‌موبایل ساخت سال ۱۹۶۶ نام برد.
در همان سال جورج باریس یک جفت خودروی موستانگ را برای سانی و شر شخصی‌سازی کرد. این خودروها دست‌خوش تغییرات زیادی شده بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از شخصی‌سازی آن می‌گذرد باز هم جذاب و رویایی به‌نظر می‌رسند.
۱۶. جاستین بیبر و یک آئودی r8 پلنگی
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
آئودی r8 یکی از خودروهایی است که در گاراژ بسیاری از سلبریتی‌ها یافت می‌شود. این خودرو ظاهر بسیار جذاب دارد و سرعت و چالاکی‌اش باعث شده تا جای خودش را در دل سلبریتی‌ها باز کند. در این بین جاستین بیبر هم مانند سایر سلبریتی‌ها یک دستگاه آئودی r8 را به گاراژ خود اضافه کرده است اما بیبر که همیشه دنبال تفاوت و تمایز است و با ثروتی که دارد هر کاری دلش بخواهد می‌کند این آئودی r8 را همانند یک پوست پلنگ رنگ‌آمیزی کرده تا جذابیتی عجیب و استثنایی داشته باشد.
این آئودی جذاب و سلبریتی‌پسند، پیشرانه‌ای v10 با ظرفیت 5.2 لیتر دارد و ۵۳۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار جاستین بیبر قرار می‌دهد تا در جاده‌ها بتازد و دل هواداران را ببرد.
۱۵. تراویس بارکر و عشق کادیلاک
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
تراویس بارکر در یکی از محله‌های فقیرنشین شهر فونتانا در کالیفرنیا زاده شد و به جای درس و مشق، وقت خود را صرف موسیقی کرد و با تلاش فراوان توانست اسم و رسم خوبی در دنیای موسیقی برای خودش دست و پا کند و همکاری بلندمدتی با گروه بلینک ۱۸۲ شروع کرد و به مال و منال چشمگیری رسید.
تراویس قسمت زیادی از این ثروت را به عشق خود که خودروهای کادلیاک است اختصاص داد و حتی در گردن تراویس نیز خالکوبی یک خودروی کادیلاک به‌چشم می‌خورد. تراویس عشق خود به خودروهای کلاسیک کادیلاک را از پدرش به‌ارث برده است و یک کادیلاک کوپه مدل ۱۹۶۶ به‌عنوان سوگلی خودروهای کادیلاک بارکر شناخته می‌شود. از قرار معلوم زمانی که بارکر بچه بود، پدرش او را با یک کادیلاک از همین مدل در خیابان‌ها گردش می‌داد و همین امر باعث علاقه زیاد تراویس بارکر به کادیلاک کوپه مدل ۱۹۶۶ شده است.
۱۴. آستین ماهون و علاقه‌اش به خودروهای زنگ‌زده
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
آستین از آن دسته خواننده‌هایی است که موفقیت خودش را مدیون اینترنت است و در سال ۲۰۱۱ ویدئوهایی از اجراهایش را منتشر کرد و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. وی توانست اولین آلبوم خودش را در سال ۲۰۱۲ منتشر کند و یکی پس از دیگری کنسرت‌های پرفروشی اجرا کرد و در عرض تنها چند سال به ثروت هنگفتی رسید.
آستین ماهون که از آن سلبریتی‌های تازه‌ به دوران رسیده است سعی می‌کند تمایز زیادی با سایر سلبریتی‌ها داشته باشد. به همین دلیل بیشتر خودروهای حاضر در گاراژ آستین ماهون شخصی‌سازی شده و خاص هستند. در بین تمامی این خودروها یک بی‌.‌ام‌.‌و i8 به چشم می‌خورد که رنگ بسیار جالب و خاصی دارد. آستین این بی‌.‌ام‌.و را به رنگی همانند فلز زنگ‌زده درآورده است تا از دور احساس شود با یک خودروی بسیار قدیمی و زنگ‌زده طرف هستیم اما وقتی به این خودرو نزدیک می‌شود چشم‌ مخاطب با یک بی.‌ام‌.‌و i8 شیک و امروزی طرف می‌شود که هرکسی آرزویش را دارد.
آستین سفارش داده بود که رینگ‌های این خودرو زراندود شود و این موارد باعث شده تا خودروی زنگ‌زده بی.‌ام‌.و i8 در نزد بسیاری از هواداران جذاب به‌نظر برسد و بسیاری دیگر نیز بر این باور باشند که این خودرو چنگی به دل نمی‌زند.
۱۳. رولزرویسی خاصی که جی‌زی به بیانسه هدیه داده است
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
ثروت جی‌زی و بیانسه از پارو بالا می‌رود و با نگاهی به زندگی این سلبریتی‌ها متوجه خواهید شد دست روی هر چیزی که بگذارند آن را می‌توانند بخرند. این ولخرجی‌ها در زمینه خودرو نیز صدق می‌کند و هر از گاهی خبر اضافه شدن خودرویی لوکس و اشرافی به گاراژ جی‌زی و بیانسه را شاهد هستیم. در این زمینه می‌توان به لیموزین مرسدس‌بنز اسپرینتر اشاره کرد که به‌عنوان خودروی خانوادگی از آن استفاده می‌کنند.
این لیموزین گران‌ قیمت چیزی حدود ۱ میلیون دلار ارزش دارد و جالب است بدانید تنها سیستم‌صوتی این خودرو چیزی برابر با ۱۵۰ هزار دلار روی دست‌ آن‌ها خرج گذاشته است. ولخرجی‌های این زوج سلبریتی مربوط به اکنون نیست و در گذشته نیز سابقه درخشانی در خرید خودروهای اشرافی داشتند. حدود ۱۲ سال پیش، جی‌زی، یک خودروی رولزرویس بسیار شیک و لاکچری به‌مناسبت تولد بیانسه به او هدیه داد.
این رولزرویس که چیزی بیشتر از یک میلیون دلار قیمت داشت در کنار ظاهر بیرونی از تودوزی و امکانات لوکس داخلی نیز بهره می‌برد و یکی از لوکس‌ترین خودروهای گاراژ بیانسه و جی‌زی به‌حساب می‌آید.
۱۲. کریس براون و لامبورگینی اوانتادور عجب و غریب
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
اگر طرفدار کریس براون باشید حتماً به خوبی می‌دانید این سلبریتی، حاشیه‌های زیادی دارد و سلیقه او در انتخاب لباس، موسیقی و خودرو همیشه از جانب هواداران نقد شده است. در خصوص بدسلیقگی کریس براون می‌توان به لامبورگینی اوانتادوری که شخصی‌سازی کرده اشاره نمود.
این لامبورگینی که رنگ‌آمیزی آن شباهت زیادی به رنگ‌آمیزی کفش‌های برند نایکی اِیر (nike air)، دارد به نظر بسیاری جذاب و زیبا نیست اما تبدیل به خودرویی منحصر‌به‌فرد شده است و سلبریتی‌ها نیز دقیقاً دنبال خودروهای منحصر‌به‌فرد می‌گردند. جالب اینجاست که از قرار معلوم کریس براون رنگ‌بندی این لامبورگینی را به این دلیل انجام داده تا با رنگ کفش‌های نایکی او به اصطلاح ست شود.
۱۱. فراری آبی‌رنگ جاستین بیبر
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
جاستین بیبر یکی از آن سلبریتی‌هایی است که توجه ویژه‌ای به جلب نظر مخاطبین دارد و برای رسیدن به این هدف از خودروهای تراز اول کمک می‌گیرد. به همین دلیل است که بیشتر خودروهای گاراژ جاستین بیبر به گونه‌ای عجیب به‌نظر میرسند و و در نوع خود منحصر‌‌به‌فرد هستند.
در این زمینه می‌توان به فراری ۴۵۸ ایتالیا اف‌ وان اشاره کرد که رنگ آبی نئونی بسیار خاص و زیبایی دارد.
۱۰. لیدی‌ گاگا و فورد برانکو
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
اگر به خودروهای آمریکایی علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که فورد برانکو در میان آمریکایی‌ها خودرویی بسیار شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. لیدی گاگا نیز که به‌عنوان یکی از نامتعار‌ف‌ترین سلبریتی‌های قرن بیست و یکم شناخته می‌شود یک دستگاه فورد برانکو آبی‌رنگ و جذاب را به گاراژ خود اضافه کرده است.
لیدی گاگا علاقه خاصی به این فورد برانکو دارد و هوادارنش گاه و بیگاه او را سوار بر این خودرو مشاهده کرده‌اند. این علاقه به‌ اندازه‌ای بود که لیدی گاگا دلش نیامد این خودرو در موزیک‌ ویدئوهایش حضور نداشته باشد و در موزیک ویدئوی perfect illusion شاهد این فورد برانکو جالب و منحصر‌به‌فرد بودیم.
۹. کیتی پری و خودروی اسمارت فورتو
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
صنعت خودروسازی اروپا همیشه محصولات جالبی راهی بازار کرده است، یکی از این خودروها، اسمارت فورتو است که از سال ۱۹۹۸ تا کنون در فرانسه و آلمان تولید و راهی بازارهای جهانی شده است. در ساخت این خودرو شرکت سوئیسی سواچ و مرسدس‌بنز همکاری داشته‌اند و ظاهر کوچک و جمع و جور آن چشم کیتی پری را گرفته است.
کیتی پری که بر اساس آخرین گزارش‌ها چیزی حدود ۲۸۰ میلیون دلار ثروت دارد مدتی پیش ۵ دستگاه خودروی فیشر کارما را به ۵ تن از همکارانش هدیه داد. این خواننده خوش‌صدا و زیبارو یک اسمارت فورتو نیز با قیمت ۱۶ هزار دلار خریداری کرده است. روی در این اسمارت‌ فورتو نام کیتی پری حک شده و از آنجایی که کیتی اهمیت زیادی به حفظ محیط‌زیست می‌دهد یک تسلا مدل اس را نیز با قیمت ۱۰۰ هزار دلار در گاراژ کیتی پری شاهد هستیم.
۸. گوئن استفانی و رولزرویس ریث آبی
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
این سلبریتی و خواننده پرطرفدار کار خودش را با گروه no doubt شروع نمود و پس از درخشش در این گروه به محبوبیت چشمگیر دست پیدا کرد، مدتی بعد نیز استفانی از این گروه جدا شد و با انتشار آلبوم‌هایی که تنهایی در آن‌ها خوانده بود توانست طرفداران را راضی نگه‌ دارد.
گوئن استفانی که چند‌ دهه‌ای می‌شود در صنعت موسیقی حضور دارد چیزی حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده و کاملاً مشخص است با چنین سرمایه‌ای انگشت روی هر خودرویی بگذارد می‌توان آ‌ن را از آن خود کند. در همین راستا در میان خودروهای استفانی یک رولزرویس ریث به‌چشم می‌خورد که آبی رنگ و بسیار جذاب است و خرید آن چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار خرج روی دست استفانی گذاشته است. این خودرو از پیشرانه‌ای ۶.۶ لیتری بهره می‌برد و ۶۲۴ اسب‌بخار نیرو در اختیار گوئن استفانی قرار مي‌دهد.
۷. جنیفر لوپز و کلکسیونی از خودروهای لوکس و خاص
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
جنیفر لوپز از آن دسته سلبریتی‌هایی است که سریع یک خودرو دلش را میزند و به همین جهت خودروهایی زیادی گاراژ جنیفر لوپز آمد و شد دارند. به‌غیر از خودروهای نسبتاً معمولی که بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه از آن‌ها را دارند، در کاراژ جنیفر لوپز یک خودروی رولزرویس گوست، یک استون مارتین دو در، یک بتنلی کنتیننتال جی‌تی، یک مرسدس کلاس اس، یک آئودی کیو ۵ و یک دستگاه بنتلی آرنیج را می‌توان از خودروهایی خاصی دانست که در کلکسیون خودروهای جنیفر لوپز به چشم ‌می‌خورد. جنیفر لوپز یک فیات ۵۰۰ نیز داشت که دست بر قضا در حین فیلمبرداری یک آگهی بازرگانی صدمه دید و خراب شد.
۶. سلین دیون و رولزرویس کورنیش
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
سلین دیون از کودکی در دنیای موسیقی بزرگ شده است و قله‌ای در این صنعت نیست که فتح نکرده باشد. تلاش و کوشش این پرنده خو‌‌ش‌الحان و زیبارو که اکنون ۵۰ سال سن دارد به نتیجه نشسته و به اندازه‌ای پول دارد که نمی‌توان آن‌ها را شمرد.
در فهرست دارایی‌های سلین دیون یک ملک اشرافی ۷۱ میلیون دلاری، جت شخصی، رستوران‌های زنجیره‌ای nickels به چشم می‌خورد. جالب است بدانید سلین دیون بیشتر از ۳ هزار جفت کفش از معترین‌ترین برند‌های دنیا دارد.
سلین دیون سلیقه خوبی در انتخاب خودرو نیز دارد و یک رولزرویس کورنیش مدل ۱۹۹۵، گل سرسبد خودروهای کلکسیون به‌حساب می‌آید. این خودرو توسط بیل آلن طراحی شده و حدود نیم‌‌میلیون دلار قیمت دارد.
۵. جان مایر و گلچینی از بهترین خودروهای خاص
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
انتشار ترانه your body is a wonderland در سال ۲۰۰۲، زندگی جان مایر را تغییر داد و او به خواننده‌و ترانه‌سرایی معروف و یک سلبریتی ثروتمند تبدیل شد. در نتیجه جان مایر نیز همانند دیگر سلبریتی‌ها دو جین خودرو در گاراژ خود دارد که در بین این خودروها یک فورد جی‌تی، لند روور دفندر، آئودی آر ۸، فورد رپتور، رنج روور و یک فراری ۵۹۹ به چشم می‌خورد.
اما در بین تمامی این خودروها، جان مایر بیشتر از همه فورد جی‌تی را ترجیح می‌دهد، این خودرو اولین نسل از فورد جی‌تی است و به صورت کوپه با دو صندلی طراحی شده. فورد جی‌تی جان مایر، از یک موتور سوپرشارژ v8 با ظرفیت ۵.۴ لیتر بهره می‌برد بعید به نظر می‌رسد سایر خودروهای جان مایر چنین قدرتی داشته باشند.
۴. مایلی سایرس و مک‌لارن mp4 12c
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
این سلبریتی کم سن و سال و هنجار شکن یک پورشه مشکی متالیک کاین و رنج روور اسپرت بسیار شیک و زیبا دارد اما در بیشتر مواقع مایلی را در کنار لیام همسورث سوار بر مک‌لارن mp4 12c مشاهده می‌کنیم.
این خودرو که پیشرانه آن در وسط تعبیه شده، دارای دو صندلی است و به لطف موتور v8 که ۳.۸ لیتر ظرفیت دارد به راحتی ۵۹۱ اسب‌بخار نیرو در اختیار مایلی سایرس قرار می‌داد تا در جاده‌ها با لیام همسورث خوش‌بگذرانند و مک‌لارن‌سواری کنند. مک‌لارن مایلی سایرس در عرض ۳.۳ ثانیه به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا می‌کند.
۳. تیلور سوئیفت و عشق پورشه
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
در بین تمامی خواننده‌های زن، تیلور یکی از سرشناس‌ترین‌های حال حاضر به حساب می‌آید و گفته می‌شود دو چین خودروی رنگ و وارنگ از بهترین برندهای دنیا در گاراژ تیلور صف کشیده‌اند تا این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی را به مقصدش برسانند.
یک آئودی آر ۸، تویوتا سکوئیا، یک دستگاه خودروی مرسدس‌بنز، شورولت سیلورادو را می‌توان از خودروهای برتر تیلور سوئیفت دانست. ناگفته نماند چندی بیش تیلور سوئیفت شورولت سیلورادو را در یک حراجی به نفع خیریه به فروش رساند. اما سوگلی تیلور سوئیفت یک پورشه ۹۱۱ توربو است که در عرض تنها ۴ ثانیه به یک‌صد کیلومتر دست پیدا می‌کند.
۲. تا دلتان بخواهد خودروهای هدیه در گاراژ ریحانا وجود دارد
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
ریحانا چیزی از مال و منال دنیا کم ندارد و گفته می‌شود ارزش دارایی‌های خالص او چیزی حدود ۲۴۵ میلیون دلار است. این خواننده خوش‌صدا و با استعداد که از سال ۱۹۹۵ تاکنون در صحنه‌های موسیقی خوش درخشیده است، تا دلتان بخواهد خودروی هدیه در گاراژ خود نگه می‌دارد.
برای نمونه می‌توان به پورشه ۹۱۱ توربو اشاره کرد که جی‌زی با قیمتی حدود ۱۹۰ هزار دلار برای ریحانا خریداری کرد و به او هدیه داد. کریس براون هم یک دستگاه لامبورگینی اونتادور شخصی‌سازی شده به فیمت ناقابل ۷۵۰ هزار دلار برای ریحانا خرید. این سلبریتی‌ها دیگر با ریحانا صنمی ندارند اما خودروهای هدیه‌ای آن‌ها تا ابد در گاراژ ریحانا باقی خواهد ماند.
۱. ماریا کری و رولزرویس فانتوم کوپه
نگاهی به خودروهای عجیب و غریب و سلبریتی‌ها
ماریا کری در سن ۴۸ سالگی به جایی رسیده است که پول، عملاً برایش معنایی ندارد و با ثروتی حدود ۵۲۰ میلیون دلار دنیا را زیر نگین انگشتری خود دارد. ماریای دوست‌داشتنی یک جت‌ شخصی و کشتی تفریحی بسیار مجللی دارد.
در گاراژ ماریا کری نیز خودروهای رنگ و وارنگ زیادی از بهترین برندهای دنیا به‌چشم می‌خورد، اما گل سرسبد این خودروها یک رولزرویس فانتوم کوپه است که نیک کانون، همسر سابق ماریا کری به او هدیه داده، همان‌گونه که حتماً می‌دانید تمامی خودروهای رولزرویس به‌صورت کاملاً دست‌ساز ساخته می‌شوند اما خودروی رولزرویس فانتوم کوپه با سایر خودروهای هم‌قطار خود فرق می‌کند و به صورت کاملاً خصوصی با دست برای ماریا کری ساخته شده است.
در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به خودروهای جالب سلبریتی‌ها علاقه دارید، یا خودروی عجیب و غریبی را می‌شناسد که یک سلبریتی از آن استفاده می‌کند، در قسمت نظرات، نام و مشخصات این خودروها را با ما و سایر کاربران به‌ اشتراک بگذارید.
 
https://akhbarbank.com/vdcgty93.ak9tt4prra.html
تازه ترین اخبار