۰
۱
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
سکه ثامن رسما اعلام ورشکستگی کرد

مدیر سکه ثامن تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

سکه ثامن در اطلاعیه‌ای رسما ورشکستگی خود را اعلام کرد و به کاربران برای درخواست واریز پول‌های خود مهلت داد.
مدیر سکه ثامن تحت تعقیب قضایی قرار گرفت
به گزارش اخبار بانك، شرکت بازرگانی آریو پرگاس آیلین با عنوان "سکه ثامن" در زمینه مرکز معاملات سکه و طلای آبشده، معاملات حواله شنبه ای طلا، معاملات جهانی انس طلا، گشایش اعتبارات و ال سی، واردات و صادرات کالاهای مجاز، اخذ وام و اعتبارات ارزی و ریالی ازتمام بانک های خارجی و داخلی چند وقتی است که به صورت مجازی در حال فعالیت بوده اما اخیرا با عدم پاسخگویی به کاربران، مشکلاتی ایجاد شده است.

سایت سکه ثامن در جدیدترین اطلاعیه خود در  تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ به کاربران خود با عنوان اعلام ورشکستگی اظهار داشت:



به اطلاع می‌رساند بنا به استفاده کاربران و تریدرها از ربات‌های غیر مجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و.........به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سودهای غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتو رفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید و از امروز فقط کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سودهای غیر متعارف  را ثبت درخواست نمایند. کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز كنند.

در همین راستا روز گذشته دادستانی کل کشور در نامه‌ای به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ (پلیس فتای تهران) درخواست کرد تا مدیر سایت سکه ثامن ( فرهاد زاهدی فر) تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار بگیرد و تمامی حساب‌های بانکی وی مسدود شود؛ بر همین اساس نیز پلیس فتای نیروی انتظامی در نامه‌ای با عنوان اجرای دستور قضایی به اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که باید بانک‌ها باید  تمامی حساب‌های بانکی مدیر سکه ثامن به عنوان شرکت تجارت الکترونیک ثامن اطلاعاتی مسدود و نتیجه به همراه مشخصات مالک حساب و پرینت حساب مقصد در تاریخ معینی استخراج و برای پیگیری‌های بیشتر انتظامی در اختیار پلیس قرار بگیرد.

در ادامه بحث مسدود سازی حساب‌های بانکی مدیر سکه ثامن، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران دستور ممنوع الخروجی مدیر سکه ثامن (فرهاد زاهدی فر) را به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع به وسیله فعالیت در سایت سکه ثامن با توجه به تحت تعقیبی این فرد و کثرت شکایت و بیم خروج متهم از کشور  به علت عدم دسترسی به نامبرده را به تمامی مبادی ورودی و خروجی کشور اعلام کرد.
https://akhbarbank.com/vdcipzaq.t1apq2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
Netherlands
مردم بيچاره . پولاشون از بانکها اوردن بیرون که جایه خوب سرمایه گذاری کنن این هم محصولش . کلاه سره همه گذاشتن . مقصیر کی است؟؟؟؟؟ کی جواب این مردم بدهد الان.
تازه ترین اخبار