۰
۵
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴

بازار پر هیجان ارز در آستانه تعطیلات

بازار ارز در آستانه تعطیلات پیش‌رو با هیجان زیادی پیش می‌رود.
بازار پر هیجان ارز در آستانه تعطیلات
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، امروز (سه‌شنبه) و در آخرین روز کاری هفته جاری بازار ارز شاهد افزایش قیمت‌هایی است که در دو روز گذشته نیز اتفاق افتاده بود؛ دلار تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ و یورو تا ۱۷ هزار  تومان قیمت خورده و همچنان هم احتمال نوسان وجود دارد.

درباره این‌که چرا در ایام قبل از تعطیلات، این‌گونه قیمت‌ها در بازار افزایشی شده، فعالان بازار ارز می‌گویند در این چند روز بار دیگر تقاضا برای خرید بالا رفته است؛ آن هم در شرایطی که فروشنده چندانی در بازار نیست و همین موجب شده تا قیمت‌ها بالاتر برود.

فعالان بازار معتقدند که پیش‌بینی و انتظار دارندگان دلار برای افزایش بیشتر قیمت و از سویی عدم توانایی برای خرید مجدد در قیمت‌های بالا، موجب شده تا دست به فروش نزنند. با این حال خریدار در بازار وجود دارد و هر آن ممکن است این عدم تعادل عرضه و تقاضا شرایط را برای نوسان بیشتر فراهم کند.

در شرایطی قیمت دلار در کانال ۱۵ هزار و نرخ های بالای ۱۴ هزار تومان در دو روز گذشته قرار گرفته که در روز شنبه و یکشنبه هفته جاری بین ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان بوده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcai6ni.49nem15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Bulgaria
سلام. به فرموده دکتر روحانی و زنده یاد سیف ، حبابه.
Netherlands
اينطورى بيش بروداقتصاد به ديوار سياه ميخوره .بايد قيمت دلار اف كنه . بركرده به قيمت دولتى. ٤٢٠٠. ودولت ايران ميتواند اكر بخواهد واين همه ميدانن . متشكرم .
Iran, Islamic Republic of
هر 8 سال نرخ ارز 4 برابر شده می شود و خواهد شد همین نرخ 4200 که می فرمایید چهار برابر شده 1000 تومان احمدی نژاد است این دولت هم 17000 تومان تحویل خواهد داد البته متاسفانه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقایون خودشون به عمد قیمت رو از حالت تعادل خارج کردن ،چه در طلا و چه در دلار و غیره اقای جهانگیری نخبه اقتصادی درست میکنه.چشم بهم بزنید.این مجلسیا دارند چیکار میکنند واقعا چرا فقط نگاه میکنند !!!چه فلسفه ایی پشت این قضیه هست
ژاسمن
Iran, Islamic Republic of
یاد گفته های اقای بختیار موقع انقلاب می افتیم که می گفت نواره حالا آقایان می گویند حبابه شما بگید تکلیف ما چیه
تازه ترین اخبار