۰
شرکت سیمان مند دشتی بوشهر که به عنوان یک پروژه ملی از فروردین ماه امسال با تسهیلات بانک ملی ایران راه اندازی شده، نقش موثری در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر و اشتغالزایی در این استان داشته است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک که به عنوان حامی و بازوی اصلی دولت در طرح های اشتغال زای کشور همواره حمایت از بازار کار و بنگاه های اقتصادی را مورد توجه قرار داده است، در سال گذشته تامین مالی ساخت و بهره برداری از کارخانه سیمان مند دشتی را در دستور کار قرار داد و از محل منابع داخلی مبلغ یک هزار و 240 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و مبلغ 22 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی به این مجتمع بزرگ صنعتی اختصاص داد.

این واحد صنعتی یکی از طرح های ملی در کشور است و به‌ عنوان بزرگترین کارخانه تولید سیمان استان بوشهر با ظرفیت تولید 300 تن انواع سیمان و کلینکر در روز توانسته برای بیش از دو هزار و 500 نفر در استان بوشهر و شهرستان خورموج شغل ایجاد کند.

بانک ملی ایران در راستای اهداف توسعه ای با سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز این واحد صنعتی؛ نقش موثری در توسعه زیر ساخت های منطقه و اشتغالزایی نیروهای جوان آن ایفا کرده است.

هم اکنون محصولات این کارخانه که با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می شود از بنادر و اسکله های صادراتی کشور نظیراسکله پارس عسلویه، نگین بوشهر و اسکله بندر کنگان به کشور های حوزه خلیج فارس، آسیا و اروپا صادر می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcfyydv.w6dmtagiiw.html
تازه ترین اخبار