۰
بانک‌پاسارگاد در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌الکترونیک و افزایش آگاهی هم‌میهنان جهت جلوگیری از سوء‌استفاده افراد سودجو، طریقه استفاده از این خدمات را از سیمای داخلی پاسارگاد به مشتریان آموزش می‌دهد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: از سال 1387، شعبه‌های بانک‌پاسارگاد، برخی از واحدهای ستادی و شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، مجهز به تجهیزاتی شده‌اند که تحت‌عنوان شبکه سیمای پاسارگاد، امکان مدیریت محتوا به صورت متمرکز را فراهم کرده‌است.

وی ادامه داد: از طریق شبکه سیمای پاسارگاد، می‌توان محتوای مورد نظر اعم از متنی و تصویری را به صورت یکپارچه و هماهنگ در کلیه‌ی ال‌سی‌دی‌ها، پخش کرد و پیام‌های مختلف آموزشی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و ... را به اطلاع همکاران و مشتریان رساند.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یک بانک سبز، علاوه بر آموزش بانکداری الکترونیک در سیمای داخلی پاسارگاد، برای مشتریان و سازمان‌هایی که اعلام آمادگی کنند، به‌صورت رایگان دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و این اقدام همچنان در این بانک در حال پیگیری است؛ چراکه بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک گامی اساسی در راستای حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک ارتباط برقرار کنید.
 
https://akhbarbank.com/vdcgtq93.ak9ww4prra.html
تازه ترین اخبار