۰
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲

سپ به پارک فناوری پردیس می‌‎رود

قرارداد واگذاری زمین به شرکت پرداخت الکترونیک سامان در پارک فناوری پردیس، طی مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت و مدیرکل امور شرکت های دانش بنیان پارک، امضا شد.
سپ به پارک فناوری پردیس می‌‎رود
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، این شرکت با هدف توسعه متوازن شهری، توسعه دانش و فناوری، اشتغال زایی، افزایش رفاه کارکنان و کاهش هزینه‌ها از حدود یک سال پیش انتقال و استقرار ساختمان مرکزی و تجهیزات فنی خود را به پارک فناوری پردیس آغاز کرده است.

این گزارش می‌افزاید، سپ پس از استقرار ۱۰۰ نفر از کارکنان واحدهای نوآور و یک سایت دیتاسنتر در یک ساختمان استیجاری در پارک فناوری پردیس در ابتدای سال، اقدام به خریداری زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در این پارک جهت ساخت و تجهیز ساختمان اداری و تجهیزات فنی و دیتاسنتر کرده است.

پیش بینی می‌شود ظرف ۱۸ ماه آینده و با تکمیل پروژه ساخت، ۲۰۰ نفر دیگر از کارکنان و محققان این شرکت، به ساختمان جدید سپ در پارک فناوری پردیس منتقل شوند.

شایان ذکر است با انتقال شرکت به پارک فناوری پردیس، سپ از مزایای این جابجایی شامل حضور در اکوسیستم پارک، توسعه دانش و فناوری، جذب دانش فنی و سرمایه‌های داخلی و بین‌المللی و کاهش هزینه‌ها از طریق معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند خواهد شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcguq93.ak9wz4prra.html
تازه ترین اخبار