۰
۲
ورود ارز از یک ماه قبل به صورت قابل توجهی تسهیل شده و یک مقام مسئول در گمرگ اعلام کرد مسافران روزانه تا ۲۰۰ هزار دلار ارز وارد می کنند و اخیرا بانک ها اقدام به ورود اسکناس در حجم های بالا کرده اند.
تسنیم در گزارشی اعلام کرد در حالی دیروز نامه رئیس کل بانک مرکزی به وزیر کشور مبنی بر سهیل ورود ارزهای خارجی توسط بانکها، صرافان و اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر شد که پیگیری ها از گمرکات هوایی نشان می دهد از یک ماه پیش بر اساس مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی و ابلاغیه گمرک ، ورود ارز به صورت قابل توجهی تسهیل شده است.

در این رابطه یک مقام مسئول در گمرگ توضیح داد: بعد از ابلاغیه جدید، ورود ارز به صورت اسکناس سرعت گرفته و مسافران روزانه تا 200 هزار دلار ارز وارد می کنند. اخیرا نیز بانک ها اقدام به ورود اسکناس در حجم های بالا کرده اند.

وی افزود: با توجه به آمارهای موجود ، میزان ورود اسکناس توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و نمایندگان بانک ها سرعت قابل ملاحظه ای گرفته است.
https://akhbarbank.com/vdcaooni.49num15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Meyti
France
خوبه ، فقط با این سرعت قرارهای به کجا برسیم ؟!
ناصر
Canada
سلام
هر چند قبولش برای عده ای دردناک هست اما دولت باید مذاکره با غرب به ویژه امریکا را آغاز کنه کره شمالی با آنکه صاحب دهها بمب اتمی و موشکهای که میتوته امریکا را هدف بگیره هست اما راه مذاکره را در پیش گرفته با تهدید و مرگ بر فلان مشکلی حل نخواهد شد حتی چین و روسیه هم که به حساب دوست ایران هستند فقط به فکر منافع خود هستند و به ایران کمک نمیکنن همینطور که به ونزوئلا کمک نکردند و ونزوئلا با آنکه دارای ذخایر عظیم نفتی هست اقتصادش کاملا نابود شد
تازه ترین اخبار