ارسال پیامک قبل از برگشت چک در بانک صادرات

5 اسفند 1396 ساعت 7:57

خدمت ارسال پیامک قبل از برگشت چک در بانک صادرات چگونه است و مشتری باید دارای چه شرایطی را برای بهره مندی از این خدمت داشته باشد؟


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بانک صادرات از چند سال پیش خدمتی جدید و نوین را به مشتریان خود ارائه داده است و بر اساس آن قبل از برگشت چک مشتری می توانند از آن اطلاع پیدا کنند.

 این خدمت که در بانک صادرات با نام پیامک قبل از برگشت چک شناخته می شود بدین گونه است که از ابتدای روز کاری تا ساعت ۱۱ در صورتی که موجودی در حساب جاری مشتری نباشد بانک پیامکی را برای اطلاع به وی ارسال می کند.

 این خدمت برای مشتریانی است که معمولاً صدور چک برای روز مورد نظر را فراموش کرده اند.

 البته بانک صادرات این خدمت را برای مشتریانی ارائه می نماید که حداقل میانگین ۵ میلیون تومان در ماه را در حساب جاری خود داشته باشند.

 معمولا بسیاری از دارندگان چک به دلیل تعداد زیاد چک های صادره در روز مورد نظر فراموش می کنند که حساب جاری خود را تامین کنند.

 برخی از بانک ها و موسسات اعتباری طی تماس با مشتریان کمبود وجه در حساب جاری را به مشتری متذکر می شوند و برخی دیگر از بانک ها نیز بدون تماس با مشتری چک را برگشت می‌زنند.

 کارمزد برگشت چک ۱۰ هزار تومان و هزینه رفع سوء اثر از چک برگشتی نیز ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

 به این ترتیب در صورتی که مشتری بدلیل فراموشی از چک صادره احتمالاً می‌بایست مبلغی حدود ۲۰ هزار تومان کارمزد به بانک پرداخت کنند.

 بانک صادرات با ارائه این خدمت جالب یعنی پیامک قبل از برگشت چک تا حدود زیادی خیال مشتریان را راحت می کنند.


کد مطلب: 58772

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/58772/ارسال-پیامک-قبل-برگشت-چک-بانک-صادرات

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com