۰
بانک صادرات در آستانه برگزاری مجمع سالانه فردا از برنامه واگذاری پنج شرکت زیرمجموعه خبر داد.
بانک صادرات برنامه فروش ۵ شرکت را اعلام کرد
به گزارش اخبار بانک، بانک صادرات که در برابر برگزاری مجمع سالانه فردا ، اقدام به تعویق برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده در 5 اسفند کرده از واگذاری 5 شرکت زیرمجموعه خبر داد.

"وبصادر" اعلام کرد: در راستای سیاست های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی و تاکیدات بانک مرکزی مبنی بر الزام بانک ها به خروج از بنگاهداری، و نیز به منظور چابک‌سازی و افزایش سهم دارایی های مولد در چارچوب بودجه مصوب، سهام ٥ شرکت زیر مجموعه خود را واگذار می‌کند.

این بانک در نظر دارد سهام هر یک از شرکت های انرژی سپهر (٩٨ درصد)، سرمایه گذاری توسعه سپهر تهران (٩٥ درصدی)، توسعه سپهر ماندگار خراسان (١٠٠ درصد)، توسعه سپهر فارس (١٠٠ درصد) و سرمایه گذاری خدمات نوین گردشگری سپهر جم (٦٥ درصد) را به طور یکجا و نقد یا به صورت نقد و اقساط واگذار کند.

دو شرکت انرژی سپهر و سرمایه گذاری توسعه سپهر تهران دارای شرکت های فرعی بوده که فروش هر یک آنها نیز به صورت توافقی امکان پذیر عنوان شده و از متقاضیان دعوت شده، جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط فروش تا پایان بهمن ماه سال جاری به اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های این بانک مراجعه یا تماس حاصل کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcg3q9n.ak97u4prra.html
تازه ترین اخبار