تولید چند کامیون در ایران متوقف شد

27 مهر 1395 ساعت 9:03


شهریور ماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

در این مدت تولید کامیون‌ کشنده فراز شرکت ایران خودرو دیزل ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید کشنده (T۳۷۵ (۲*۴ شرکت سایپا دیزل نیز با افت ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۴ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴، هم اکنون به صفر رسیده است.

شهریور ماه تولید چند مدل کامیون و کامیونت نیز در شرکت کاریزان‌ خودرو متوقف شده است. در این زمینه تولید کامیون کاویان K۱۱۹، کامیون کاویانK۲۱۹  و کامیونت کاویان K۳۷۵ شرکت کاریزان خودرو ساوه ۱۰۰ درصد کاهش یافته و به ترتیب از هشت، پنج و پنج دستگاه در مدت مشابه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

همچنین تولید کامیونت کاویان K۱۰۶GL شرکت کاریزان خودرو قزوین نیز ۱۰۰ درصد افت داشته و از ۱۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

 تولید کامیونت شیلر ۶ بهمن دیزل نیز با افت ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۱ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

اما تولید کشنده فاو J۶ شرکت سیبا موتور هم ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۳ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴، هم اکنون به صفر رسیده است.

تولید کامیون کشنده ماز شرکت آذهایتکس نیز با افت ۱۰۰ درصدی مواجه بوده و از ۱۲ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

همچنین تولید کشنده اسکانیا G۴۰۰ شرکت ماموت دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۳۵ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.


کد مطلب: 47307

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/47307/تولید-چند-کامیون-ایران-متوقف

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com