سپرده گذاران همچنان منتظر پیامک؛

وعده 20 روزه بانک صادرات درباره میزان تمام شد

8 آذر 1394 ساعت 8:42

اخبار بانک: وعده 20 روزه مدیران و مسئولان بانک صادرات درباره موسسه مالی و اعتباری میزان به پایان رسیده است.


به گزارش اخبار بانک، داستان موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان همانند آتش زیر خاکستر شده است و به نظر می رسد در همین روز های پیش روی صبر سپرده گذاران لبریز شود.

البته بانک صادرات با ورود به موقع خود مانند کشتی نجات عمل کرد و موجی از امید را در دل سپرده گذاران و مالباختگان این موسسه مالی و اعتباری غیر مجاز که چندی پیش نیز خبر انحلال آن رسانه ای شد ایجاد کرد.

بانک صادرات حدود ۲۵ روز پیش در اطلاعیه ای از سپرده گذاران این موسسه مالی و اعتباری خواست طبق یک جدول زمان بندی مشخص شده به شعب این موسسه مراجعه کنند.

در اطلاعیه این بانک بزرگ آمده بود که مشتریان این موسسه ظرف ۲۰ روز آینده به شعب موسسه میزان مراجعه کرده و حساب جدید افتتاح کنند، با افتتاح حساب باید منتظر پیامک این موسسه برای بازپرداخت سپرده خود باشند.

در این میان سکوت گاه و بیگاه بانک صادرات استرس و نگرانی را بابت مدت زمان بازپرداخت سپرده های مشتریان این موسسه بوجود آورده است.

حالا 20 روز وعده داده شده به پایان رسیده است و مشتریان نیز با حضور مجدد خود در شعب موسسه میزان افتتاح حساب نیز انجام داده اند.

اما چرا بانک صادرات همچنان لاک پشت وار و کج دار و مریض و با سکوتی و بدون توجه به دغدغه ها و نگرانی های سپرده گذاران میزان در حال فعالیت است خود جای سوال دارد.

این در حالی است که قطعا نوع و نحوه باز پرداخت سپرده های مشتریان موسسه مالی و اعتباری میزان در این ۲۰ روز تصمیم گیری شده و تنها باید با یک اطلاع رسانی کوتاه سپرده گذاران را از نگرانی در آورد.

البته گفته می شود یکی از عمده ترین مشکلات بانک صادرات برای بازپرداخت سپرده ها و همچنین تملک دارایی ها و ساختمان های موسسه مالی و اعتباری میزان بازداشت املاک توسط شاکیان و سپرده گذاران این موسسه می باشد و این روند ممکن است باعث تاخیر درپرداخت سپرده ها شود.


کد مطلب: 39474

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/39474/وعده-20-روزه-بانک-صادرات-درباره-میزان-تمام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com