سپرده گذاران در برزخ؛

سکوت مرگبار بانک مرکزی و وعده های محقق نشده درباره میزان ادامه دارد

16 مهر 1394 ساعت 12:15

اخبار بانک: سکوت مرگبار بانک مرکزی در قبال موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان همچنان ادامه دارد.


به گزارش اخبار بانک، بانک مرکزی در قبال موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان که اکثریت شعبات آن در استان های خراسان رضوی،شمالی و جنوبی واقع شده همچنان سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

۱۰ ماهی می شود که مشتریان ، کارمندان و سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان به دنبال پول و سرمایه خود در ضعبات میزان سرگردان هستند.

هر هفته نیز اخبار امیدوارکننده ای از وضعیت نهایی این موسسه و پرداخت سپرده های مشتریان به میان می آید اما دریغ از یک مورد عمل به تعهدات و قول و قرارهای داده شده!

جالب تر اینکه این مصاحبه ها و اخبار امیدوارکننده از سوی بانک مرکزی اعلام نمی شود و بانک مرکزی در زمینه اخبار مربوطه به میزان سیاست سکوت عجیبی را در پیش گرفته است.

آخرین اخبار و واکنش های بانک مرکزی را تقریبا همه هفته از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس می شنویم که در یکی از کمیسیون های مجلس حاضر شده و تنها وعده و وعید حل شدن مشکلات داده اند.

اما سوالی که ذهن بسیاری از سپرده گذاران این موسسه د راستان های خراسان را به خد مشغول کرده این است که چرا بانک مرکزی اقدام عاجلی برای حل این مشکل از خود بروز نمی دهد؟

چرا یک اطلاعیه و یا مصاحبه امیدوارکننده همراه با عمل و نه فقط قول از سوی مسئولان بانک مرکز به اطلاع مشتریان میزان داده نمی شود؟

چرا بانک مرکزی گزارشی از فعالیت های خود درباره موسسه میزان در ۱۰ ماه گذشته منتشر نمی کند؟

آیا اصلا اقدام عملی انجام داده است یا خیر؟

این سوالات و هزاران سوال دیگری که تقریبا همه روزه سپرده گذاران موسسه میزان منتظر شنیدن پاسخ های آن هستند.


کد مطلب: 38016

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/38016/سکوت-مرگبار-بانک-مرکزی-وعده-های-محقق-نشده-درباره-میزان-ادامه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com