با یک ترفند، سقف انتقال کارت به کارت را 3 برابر افزایش دهید

3 مهر 1394 ساعت 10:13

اخبار بانک: بسیاری از شهروندان تصور می کنند که در هر شبانه روز تنها می توان سه میلیون تومان کارت به کارت کرد در صورتی که اینگونه نیست.


به گزارش اخبار بانک، هم اکنون در قوانین بانکی کشورمان انتقال وجه کارت به کارت به دو صورت انجام می شود، انتقال وجه در درون شعبه و انتقال وجه در خارج از شعبه و با استفاده از ابزارهایی نظیر خودپرداز، تلفن بانک و سایر موارد.

انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپرداز هم اکنون در هر شبانه روز تنها سه میلیون تومان است و بسیاری از شهروندان نیز همین تصور را دارند که برای انتقال وجه بیش از سه میلیون تومان باید ۲۴ ساعت صبر کرد.

اما با یک ترفند ساده می توان مبلغ انتقال وجه کارت به کارت را در خارج از شعبه و با استفاده از ابزارهایی نظیر همراه بانک و اینترنت بانک تا سه برابر افزایش داد.

این موضوع را بسیاری از شهروندان و حتی کارمندان بانک ها نیز از آن بی اطلاع هستند و تصور کارت به کارت حداکثر سه میلیون تومان را در روز دارند.

بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی انتقال وجه از طریق خود پرداز در هر شبانه روز سه میلیون تومان است و انتقال وجه از طریق دیگر ابزار ها نظیر اینترنت بانک و همراه بانک نیز بصورت جداگانه شامل این قانون می شود.

به عبارت دیگر در صورتی که همراه بانک و اینترنت بانک مورد نظر خودرا در شعبه فعال کنید، می توانید علاوه بر سه میلیون تومان انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپرداز، سه میلیون تومان نیز از طریق همراه بانک و سه میلیون تومان نیز از طریق اینترنت بانک کارت به کارت کنید.

مشتریان بانک ها می توانند با این ترفند، حتی در صورتی که استفاده زیادی از اینترنت بانک و همراه بانک ندارند، برای روز مبادا برای خود نگه داشته و در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

همچنین علاوه بر این ۱۵ میلیون تومان نیز می توانید از داخل شعب انتقال وجه کارت به کارت بین بانکی انجام دهید.

بنابراین با این ترفند ساده می توان تا ۹ میلیون و یا در صورت لزوم تا ۲۴ میلیون تومان انتقال وجه کارت به کارت انجام داده و دیگر در روزهای ازدحام و شلوغی بانک ها منتظر نوبت و دریافت وجه نقد در درون بانک ها نباشید.


کد مطلب: 37638

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/37638/یک-ترفند-سقف-انتقال-کارت-3-برابر-افزایش-دهید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com