۰
اخبار بانک: شرکت بیمه رازی در 4 ماهه سال 1394 مبلغ 8 میلیارد ریال خسارت در رشته بیمه های عمر و حوادث به بیمه شدگان خود پرداخت کرده است.
به گزارش «اخبار بانک»، فرشید بخشی معاون بیمه های اشخاص بیمه رازی با اعلام خبر مذکور افزود : با عنایت به سیاست شرکت بیمه رازی در جلب حداکثری رضایت بیمه گذاران و بیمه شدگان شرکت ، کلیه خسارات اعلام شده در رشته بیمه های عمر و حوادث گروهی بسرعت بررسی شده و در صورت تکمیل مدارک مورد نیاز ، خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شده است.

معاون بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری تاکنون بیش از ۸۰ پرونده خسارت اعلام شده به شرکت از طرف بیمه گذاران بیمه های عمر و حوادث گروهی مورد بررسی قرار گرفت و خسارات آن بالغ بر ۸ میلیارد ریال به خانواده های بیمه شدگان تعدادی از بیمه گذاران شرکت بیمه رازی از جمله: سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و تهران ، دانشگاه های علوم پزشکی همدان و کرمان، شرکت اتوبوس رانی اصفهان، سازمان بهزیستی و...پرداخت شده است.

بخشی در ادامه افزود شرکت بیمه رازی اولین شرکت خصوصی در صنعت بیمه است که توانسته است با برنامه ریزی و ارائه خدمات بموقع و پرداخت سریع خسارت و با تعامل خوب با بیمه گذاران خود ، عنوان اولين شركت دارنده تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف كننده در کشور را در صنعت بیمه دریافت کند و پرداخت خسارت ۲۴ ساعته در رشته درمان نیز از برنامه های راهبردی شرکت در سال ۱۳۹۴ می باشد.

معاون بیمه های اشخاص بیمه رازی در خاتمه یاد آور شد : در حال حاضر بیمه رازی با داشتن شبکه فروش گسترده در سرتاسر کشور آماده عرضه انواع بیمه های اشخاص ازجمله : بیمه درمان ، بیمه های عمر و حوادث گروهی ، بیمه عمر و حوادث کارکنان دولت ، بیمه عمر و حوادث تکمیلی ، بیمه حوادث تور های مسافرتی ، بیمه عمر مانده بدهکار ، و... به همه اقشار ، گروه ها ، صنف ها و موسسات و سازمان ها دولتی و خصوصی می باشد.
https://akhbarbank.com/vdcb5abf.rhb0zpiuur.html
تازه ترین اخبار