تجمع میزانی ها شب نیز ادامه داشت

سپرده گذاران " میزان " باز هم مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند

24 مرداد 1394 ساعت 16:22

اخبار بانک: امروز صبح صد ها تن از سپرده گذاران و کارمندان موسسه میزان در مقابل بانک مرکزی در خیابان میر داماد تهران تجمع کردند و خواستار رسیدگی سریع تر و حل مشکلات خود شدند.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، تجمع کنندگان که از سرتاسر استان خراسان و عمدتا شهر مشهد به اتفاق جمع کثیری از کارمندان موسسه کیلومتر ها راه را طی کردند تا تکلیف وضعیت سپرده ها و آینده خود رو مشخص کنند .

این سومین بار است که در تهران شاهد تجمع سپرده گذاران و کارمندان میزان هستیم.

برخی از تجمع کنندگان با انتقاد از روند رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران موسسه میزان، منتظر پاسخ گویی مسوولان بانک مرکزی هستند .

تعداد تجمع کنندگان حدود ۷۰۰ نفر است که با ۱۰۰۰ کیلومتر راه آمدند که بعد از ۷ ماه جواب قطعی بگیرند. در این تجمع تعدادی از  کارمندان این موسسه نیز حضور داشتند.

گفتنی است موسسه میزان سال گذشته پس از بروز برخی مشکلات مالی و شایعات،دچار بحران شد و سرانجام بانک مرکزی این تعاونی اعتبار را منحل کرد.هم اکنون هیات تسویه در حال رسیدگی به اموال و بازپس دادن سپرده های مشتریان میزان هستند.

تجمع شبانه
این بار مالباختگان و کارکنان موسسه اعتباری میزان، در مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرهای استان خراسان تجمع نکردند، بلکه به قلب پایتخت آمدند تا شب را در مقابل بانک مرکزی به روز برسانند.

پس از آنکه مالباختگان موسسه مالی و اعتباری میزان، از حضور در خیابانها و تجمعات شبانه مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرها نتیجه ای نگرفتند، به تهران آمدند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

هفته های گذشته، این اشخاص با حضور در مقابل بانک مرکزی اعلام کرده بودند قصد دارند تجمع کنند ولی با حضور آنها مقابل بانک مرکزی موافقت نشد و آنها ترجیح دادند چند شبانه روز را در ایستگاه متروی میرداماد و پیاده روی اطراف آن به روز برسانند.

ولی بالاخره تجمع شبانه کارکنان و مالباختگان موسسه اعتباری میزان مقابل بانک مرکزی رقم خورد و تعداد زیادی از این اشخاص که غالبا از مشهد و استان خراسان رضوی آمده بودند مقابل بانک مرکزی شب را به صبح رساندند. آنها با افراشتن پلاکاردها و نصب آن به دیوار بانک مرکزی، سعی کردند خواسته های خود را به گوش مسئولان و مردم برسانند.













 


کد مطلب: 36413

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/36413/سپرده-گذاران-میزان-باز-هم-مقابل-ساختمان-بانک-مرکزی-تجمع-کردند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com