پرداخت مطالبات توسط هیات تسویه

موسسه میزان به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود

22 مرداد 1394 ساعت 12:31

اخبار بانک: عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین جلسه ای که در وزارت کشور برگزار شد سه سرمایه گزار جدید اعلام آمادگی کردند تا امتیاز موسسه مالی و اعتباری میزان را دریافت کنند.


به گزارش «اخبار بانک»، موسی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس(امروز) پنجشنبه اظهار کرد: سرمایه گزاران جدید توسط وزارت کشور تایید شده اند.

وی اضافه کرد: در صورت تایید صلاحیت این افراد توسط بانک مرکزی تمامی امتیازات میزان با کارمندان و شعبات فعال آن در سه استان در اختیار این گروه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمان تعیین تکلیف این موضوع، هیات تسویه طبق روال قبلی با فروش اموال میزان طلب سپرده گزاران را پرداخت می کند.

موسسه مالی اعتباری میزان ۹۳۰ هزار سپرده‌گذار دارد و بر اساس آخرین اطلاعات تاکنون پول ۴۰۰ هزار نفر از مالباختگان موسسه مالی منحل شده میزان پرداخت شده است.

چندی پیش رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شیروان گفت: به مسئولین یک ماه فرصت داده شد تا اقدامات لازم را در ارتباط با مؤسسه میزان صورت داده و پس از یک ماه گزارش کار خود را به کمیسیون اجتماعی ارائه کنند.

عزیزی در گفت وگو با اترک نیوز خاطرنشان کرد: در صورتی که طی یک ماه آینده شفاف‌سازی‌ها و اقدامات لازم در ارتباط با تعیین قیمت کارشناسی دارایی‌های شرکت پدیده صورت نپذیرد، مجلس طبق ماده ۲۰۶ و ۴۹ آئین‌نامه داخلی، نهادها، سازمان‌ها و حتی قوه قضائیه را برای پاسخگویی فرا خواهد خواند و در صورت لزوم موضوع به صحن علنی مجلس آورده شده و در صورتی که موضوع در این مراحل حل نشود همه عوامل و مقصران این موضوع به دادگاه کشانده خواهند شد.


کد مطلب: 36356

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/36356/موسسه-میزان-سرمایه-گذاران-جدید-واگذار-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com