۰
۹
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
یک ابتکار و محصول جدید از سوی بانک آینده

با ایران کارت خرید کنید و بخشی از مبلغ خرید را بصورت نقدی دریافت کنید

اخبار بانک: با ورود محصول جدید بانک آینده با نام " ایران کارت" به نظام بانکی کشور، مشتریان می توانند از این پس همزمان با خرید بخشی از مبلغ خرید خورد را به صورت برگشت نقدی دریافت کنند.
با ایران کارت خرید کنید و بخشی از مبلغ خرید را بصورت نقدی دریافت کنید
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده در نشستی خبری با بیان اینکه با توسعه بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور برگشت نقدی به کارت بانکی وارد سیستم بانکی کشور شده است، اظهار داشت: صنعت بانکداری کشور بیش از هر صنعت دیگر دارای محصولات مدرن است، در همین راستا " ایران کارت " به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه بانکی به بازار وارد شده که مشتریان با استفاده از آن خرید سودمندی را تجربه خواهند کرد.

وی اضافه کرد:برای استفاده از ایران کارت الزاما نباید مشتری بانک آینده باشید و می توان با هر کارت شتابی اقدام به خرید و استفاده کرد.

عبدالرضا شریفی حسینی ادامه داد: با بهره گیری از ایران کارت علاوه بر اینکه بخشی از مبلغ خرید به صورت برگشت نقدی دریافت می شود مشتریان از امتیاز های تشویقی نیز بهره مند می شوند.

وی در تشریح این مطلب گفت: برگشت نقدی ایران کارت به گونه ای است که فرد دارنده کارت با هر خرید از هر پایانه فروشگاهی یا درگاه اینترنتی عضو شتاب درصدی از مبلغ خرید خود را دریافت می کند.

شریفی حسینی تاکید کرد: امتیاز تشویقی نیز امتیازی است که به ازای هر خرید به فرد اختصاص می یابد و با افزایش آن سطح رنگ کارت تغییر می کند و البته تغییر سطح رنگ به معنای برگشت پول بیشتر است.

به گفته وی، ایران کارت در چهار رنگ آبی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم ارایه شده و هر رنگ معرف درصد برگشت نقدی و امتیاز تشویقی است.

وی با اشاره به راه اندازی پیشخوان مجازی این بانک نیز گفت: نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل از اهداف راه اندازی این پیشخوان بوده است و براساس آن خدمت در محل به مشتری ارایه می شود.

معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده با اشاره به راه اندازی همراه کارت و سامانه هدف در این بانک ، اظهار داشت: شخصی سازی خدمات بانکداری الکترونیک پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنک و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه حل مناسب برای وی است.

وی به خدمات ارایه شده در پیشخوان مجازی بانک آینده ارایه کرد و افزود: اکنون 80 درصد خدمات بانکی در پیشخوان مجاز آینده قابل ارایه است.از سوی دیگر مشتریان می توانند بدون رفت و آمد و هزینه های دیگر،خدمات بانکی را توسط مامور بانک در محل دفتر کار یا غیره دریافت کنند.

شریفی گفت: هدف بانک آینده از ارایه خدماتی چون پیشخوان مجازی،سامانه هدف،ایران کارت و سینما کارت معرفی خدمات نوین به مشتریان بانک و بالا بردن سطح خدمات الکترونیکی در نظام بانکی است.

وی با بیان این نکته که سامانه بانکداری متمرکز ارزی بانک آینده نیز راه اندازی شده است، اضافه کرد: در عین حال از آنجا که بانک آینده به تازگی مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است هنوز در بخش ارز فعال نیست و به محض دریافت مجوزهای ارزی، فعالیت در این بخش را نیز شروع خواهد کرد.

شریفی با اشاره به این نکته که بانک آینده اعتقاد دارد که باید صنعت بانک را از صنعت پرداخت جدا کرد، اظهار داشت: با تاسیس شرکت ارتباط فردا حلقه مفقوده بین این دو صنعت در بانک آینده ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: ارزش افزوده شرکت ارتباط فردا، نزدیک کردن خدمات شرکت های خدمات پرداخت به نیازهای مشتریان است.

معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده با بیان این نکته که شرکت ارتباط فردا مشابهی در نظام بانکی کشور ندارد، خاطرنشان کرد: این شرکت در پی پیاده سازی مدلی است که بانک مرکزی و شرکت شاپرک در پی پیاده سازی آن هستند.

وی تعداد کارتخوان های بانک آینده را در شرایط کنونی ۳۰ هزار دستگاه ذکر کرد و ادامه داد: این بانک برای افزایش گسترده تعداد کارتخوان ها برنامه ای ندارد بلکه قصد دارد که خدمات روی این دستگاه ها را ارتقا دهد که نمونه آن سینماکارت است.

به گفته وی، با وجود شاپرک و ایجاد حلقه مفقوده( شرکت ارتباط فردا) می توان خدمات خوبی را روی کارتخوان ها به مشتریان ارائه داد.
شریفی همچنین با اشاره به این نکته که نخستین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده با عنوان با آینده از مردادماه شروع شده است، ادامه داد: برنامه های تشویقی و امتیازی خوبی برای این طرح در نظر گرفته شده است.
https://akhbarbank.com/vdcgxx9w.ak93t4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
اگر درصد بازگشت پول رو اعلام می کردید خیلی خوب می شد. حداقل و حداکثرش چقدر هست؟
آریا
بدون شک " بانک اینده "
پیشرو در خدمات
بانکداری الکترونیک
تجارت الکترونیک
بانکداری مجازی
انجام امور بانکی در کوتاهترین زمان ممکن
تنوع و تکثر طرحهای نو و بروز شده بانکداری نوین
هستش
انصافا بانک مشتری مدار و مشتری محوریه
مجید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسولین زحمتکش بانک اینده
شاپرک
بانک فقط اینده ،مدیر فقط دکتر رسول اف ،پرسنل فقط ،پرسنل موفق وخوش اخلاق بانک اینده
بانک اینده بانک متمایز
هادي
تنها بانك باكلاس از لحاظ رفتار خوب كارمند ديدم بانك آينده هست چون كه واقعان عاليه مطمئن هيتم يكي از بهترين بانكهاست
امیر رضا کرامتی
از نظر مشتری مداری و رفتار سازمانی حرف اول رو بانک آینده میزنه
م ح
ما که مالی هستیم نفهمیدیم خوب این یعنی چی؟
میثم ریاحی
بانک خوب ، فقط آینده ...
سپهر
United States
بانک آینده نوآورترین بانک ایرانی که بزودی بی رقیب بر قله بانکداری کشور استوار خواهد ایستاد
تازه ترین اخبار