۰
۱۰
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
پیش بینی پرداخت سود سهام بیش از 30 تومانی در سال 95

ذخایر مطالبات مشکوک الوصول بانک صادرات بیش از نصف کاهش پیدا کرد

اخبار بانک: ذخایر مطالبات مشکوک الوصول بانک صادرات نیز نسبت به سال ۹۳ کاهش چشمگیر داشته و بیش از نصف کاهش پیدا کرد.
ذخایر مطالبات مشکوک الوصول بانک صادرات بیش از نصف کاهش پیدا کرد
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، بانک صادرات در گزارش سه ماهه نخست سال 94 خود ۲۶ درصد از سود پیش بینی شده خودش به مبلغ ۱۴۵ ریال در سال ۹۴ پوشش داد.

چیزی که قابل پیش بینی بود با سیاست جدید اعتباری بانک در پرداخت تسهیلات ، درآمد های مشاع بانک مثبت و بانک از این محل پیش بینی سود داده است که در ازای زیان ۲۶۳ میلیاردی بانک در سال ۹۳ در درآمدهای مشاع سود ۶۴۱ میلیاردی در این قسمت پیش بینی کرده که به نظر می آید با ادامه سیاست فعلی قابل دستیابی است.

ذخایر مطالبات مشکوک الوصول بانک صادرات نیز نسبت به سال ۹۳ کاهش چشمگیر داشته و بیش از نصف کاهش پیدا کرد .

موضوعی که جلب توجه می کند این است که پرداختی تسهیلات مشارکت مدنی بانک صادرات در سه ماهه اول به اندازه کل پرداختی سال ۹۳ است و با ادامه روند فعلی عملکرد پایان سال ۹۴ چندین برابر سال ۹۳ خواهد بود، نتیجه این امر هم افزایش سود تسهیلات است که بعید به نظر می رسد بانک از این محل سود قابل توجهی گزارش کند تا تراز مثبت سود مشاع از ۲.۵ درصد بیشتر نشود.

اما هزینه های پرسنلی بانک نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته که امیدواریم این به معنی عدم پرداخت حق کارکنان جوان بانک در دریافت تسهیلات مسکن نباشد.

به نظر می رسد با رفع تحریم ها و گشایش جدی مبادلات پولی ، شاهد سود های بیش از 30 تومان از بانک صادرات در سال ۹۵ خواهیم بود و می شود قیمت های دو برابری فعلی از این بانک در مجمع سال آینده پیش بینی کرد .

گفتنی است بانک صادرات امسال 40 ریال میان سهامداران خود سود تقسیم کرده بود.
https://akhbarbank.com/vdcaa6ne.49nie15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
همین بود که اینقدر تلاش کردند میزان بدن به این تا یکم چاق بشههههههههههه.
نتصر
Romania
چرا حرف نادرست ميزني ؟؟ اون دوزار پول ميزان عدديه واسه بانك صادرات؟؟
حسن
دو هزار نیست ومیزان فقط تو سبزوار بالای300میلیارد سرمایه داره که کمتر بانکی تو سبزوار همچین پولی داره.
محمد
یعنی هیچی حالیت نیسا
مهدی
دوست عزیز میزانو به صادرات خواستن بدن اما صادرات قبول نکرد و نمی کنه الان هم هر بانکی که مردشه و میتونه بدهی هاشو بده بسم الله در ضمن میزان جز هزینه و دردسر الان چیزی برا کسی نداره پس بدن اطلاعات حرف نزنیم
علی
خواهشا اکه شما چیزی رو نمیدونی حرف نزن نمایندگان مجلس همگی گفتن بانک مرکزی فقط کفته بدین به صادرات .حتی بانک مثل دی وچند تا سرمایه گذار امدن میزان با کارمنداش وشعبه هاش میخواستن بانک مرکزی قبول نکرده. ولی چون به هیئت تصفیه نزدیکن اموالش میخوان نصف قیمت بگیرند.
بانک مرکزی با ایجاد بحران مصنوعی برای میزان ( با همکاری و تبانی با هیات مدیره معلوم الحال میزان ) و سرازیر نمودن پول های سپرده گذاران نگونبخت میزان ، بانک صادرات را از ورطه نجات داد .
واقعا که!!!
میزان نردبانی برای....!!!
بنویسید میزان ، بخوانید....!!!
سلام ،جهت اطلاع بدانید کل پرداختی میزان تا مبلغ سه میلیون تومان کمتر از ده درصد سپرده ها مردم است ،تازه چه ربطی است بین سپرده های میزان وکاهش حجم مطالبات مشکوک الوصول بانک صادرات دو سرفصل کاملا مستقل از هم هستند.
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
این پرداخت پلکانی تو همون پله 3میلیونی متوقف شده ..
تازه ترین اخبار