انتشار اطلاعیه استانداری خراسان رضوی در خصوص پدیده و میزان/اموال پدیده حسابرسی شد

7 مرداد 1394 ساعت 11:48

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه نمایندگان خراسان با وزیر کشور مقرر شد استانداری خراسان رضوی بزودی اطلاعیه ای را در مورد این شرکت ها و موسسات منتشر کند.


به گزارش «اخبار بانک»،عبدالرضا عزیزی با اشاره به پیگیری جدی وزیر کشور برای حل مشکل شرکت پدیده شاندیز و موسسه مالی میزان اظهار کرد: پیش بینی می شود مشکلات پدیده و موسسه مالی میزان بزودی تعیین تکلیف شود.

وی افزود: نمایندگان مردم استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در نشست مشترک با وزیر کشور و معاونین این وزارتخانه موضوع را بررسی و مقرر شده است، استانداری خراسان رضوی اطلاعیه ای را در مورد این شرکت ها و موسسات منتشر کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:وزیر کشور شخصا این موضوع را پیگیری کرده است و این اطمینان را به مردم می دهیم که حقوق سهامداران پدیده و سپرده گذاران میزان با اقدامات انجام شده از سوی مسئولان حفظ و حقی از مردم تضییع نخواهد شد.

وی از انجام فرایندهای قانونی برای استحصال سرمایه ها و بررسی دارایی ها و دیون پدیده شاندیز خبر داد و یادآور شد:اموال پدیده شاندیز در حال حسابرسی است و وضعیت زمین ها، تغییر کاربری های داده شده و میزان ساخت و سازها مشخص و پس از تعیین تکلیف نهایی آن در اطلاعیه استانداری این موضوع به اطلاعه مردم رسانده می شود.

نماینده مردم شیروان گفت: مسئولان بانک مرکزی قول اخلاقی داده اند در صورتی که در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی شعبه ای ایجاد و یا نیاز به استخدام کارمند داشته باشند، نیروهای موسسه میزان در صورت

عزیزی به اقدامات صورت گرفته برای پرداخت وجوه سپرده گذاری شده در موسسه میزان اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی حسابی را در بانک صادرات افتتاح و وجوه مربوط به فروش اموال میزان و یا وجوه دیگر را به آن منتقل تا نسبت به بازپرداخت سپرده های مردم در موسسه میزان اقدام کند.
منبع:اترک نیوز


کد مطلب: 35907

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/35907/انتشار-اطلاعیه-استانداری-خراسان-رضوی-خصوص-پدیده-میزان-اموال-حسابرسی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com