اختصاصی/

روش جالب یک موسسه اعتباری برای مقابله با قطع خدمات بانک ها!

8 تير 1394 ساعت 12:28

اخبار بانک: یک موسسه اعتباری از روش جالبی برای مقابله از قطع خدمات بانک ها به موسسات اعتباری استفاده می کند.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، موسسات مالی و اعتباری بنا به دلایلی نظیر صرفه اقتصادی و تعداد کم شعبات تمایلی به استفاده از خزانه و ماشین های پول رسان ندارند.

بنابراین با افتتاح حساب در بانک های بزرگ با نام موسسه مالی و اعتباری از خدمات پول رسانی آن بانک استفاده و به نوعی خزانه آن موسسه می شوند.

اما در چند وقت اخیر با توجه به حمله بی سابقه بر علیه موسسات مالی و اعتباری احتمال آن می رود که به یکباره بانک ها بزرگ خدمات بانکی را به موسسات فاقد مجوز ندهند.

از این رو موسسه مالی و اعتباری ثامن با بیش از 600 شعبه در کشور، با دوراندیشی بسیار در همان ابتدای شروع به کار خود برای مقابله با قطع احتمالی خدمات بانک ها به موسسات اعتباری از یک روش جالب استفاده کرده است.

این موسسه اعتباری در بانک های بزرگ که حساب افتتاح کرده نامی از موسسه اعتباری خود نیاورده و حساب های خود را با نام اشخاص از جمله رئیس یا معاون شعبه خود افتتاح کرده است.

با افتتاح حساب به نام اشخاص حقیقی در صورتی که روزی بانک های بزرگ خدمات خود را به موسسات قطع کنند طبیعتا نمی توانند حساب افراد حقیقی را قطع کنند چون ارائه خدمات به موسسات فاقد مجوز غیرقانونی خواهد بود.


کد مطلب: 34989

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34989/روش-جالب-یک-موسسه-اعتباری-مقابله-قطع-خدمات-بانک

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com