اختصاصی/

سپرده روزشمار در بانک مهر اقتصاد چند درصد است؟ +عکس

1 تير 1394 ساعت 10:13

اخبار بانک: بانک مهر اقتصاد سپرده سرمایه گذاری روزشمار جدیدی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.


به گزارش «اخبار بانک»، پس از کاهش نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شد بانک مهر اقتصاد محصول جدیدی را در ویترین خود قرار داده است.

بانک مهراقتصاد همواره در زمره بانک ها و موسسات مالی و اعتباری قرار دارد که محصولات سپرده های سرمایه گذاری متنوعی را پیش روی مشتریان خود قرار می دهد.

همچنین این بانک از جمله بانک هایی است که تقریبا تمامی عقود اسلامی که در قانون بانکداری بدون ربا آمده است را در تسهیلات خود گنجانده است و از این نظر نیر تنوع تسهیلاتی بسیاری دارد.

تازه ترین محصول سپرده سرمایه گذاری این بانک سپرده روزشمار با نرخ ۱۹ درصد است که سود آن بطورت علی الحساب و در پایان هر ماه به حساب مشتری واریز می شود.

همانطور که در عکس ذیل مشاهده می کنید بنر این نوع سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در پشت شیشه یکی از شعبات این بانک اطلاع رسانی شده است.


بانک مهر اقتصاد از ابتدای امسال سهام خود را در فرابورس واگذار کرده است و به نظر می رسد روند اخذ مجوز نهایی خود را تا حدود زیادی طی کرده است.

این بانک دارای بیش از ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور است و از مدت ها پیش زیرساخت های عضویت در شبکه شتاب و پیاده سازی نرم افزار با قابلیت انجام امور بانکی همانند دیگر بانک ها کشور را دارا می باشد.


کد مطلب: 34768

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/34768/سپرده-روزشمار-بانک-مهر-اقتصاد-چند-درصد-عکس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com