تقدیر سیف از روابط عمومی 5 بانک و موسسه اعتباری

2 خرداد 1394 ساعت 14:34

اخبار بانک: رییس کل بانک مرکزی طی نامه ای به مدیران عامل 5 بانک ، از زحمات مدیران روابط عمومی این بانکها تشکر و قدردانی نمود.


به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ، دکتر سیف با ارسال نامه ای به مدیران عامل بانکهای صادرات، سپه ، توسعه صادرات، اقتصاد نوین و موسسه اعتباری عسکریه ، از زحمات مدیران روابط عمومی بانکها و موسسه یادشده که به صورت فعالانه در جلسات شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شبکه بانکی شرکت داشتند، تشکر کرد.

در فرازی از این نامه آمده است:« ... طی سالیان گذشته، بانک مرکزی با هم‌افزایی شبکه بانکی تلاش گسترده‌ای را در جهت انسجام بخشیدن به فرآیند اطلاع‌رسانی و تبلیغات آغاز کرد و تلاش در جهت تدوین «دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی» در ۲ فصل ۱۰ ماده و ۷ تبصره که برای مدیران عامل بانکها ارسال شده است،در جهت تقویت این هم افزایی و استفاده از ظرفیت شبکه بانکی در راستای تنویر اذهان عموم از خدمات بانکها بوده است .

بدین لحاظ، مراتب تشکر و قدرانی این بانک را از تشریک مساعی مدیر روابط عمومی آن بانک اعلام می دارد که با حضورشان در «اتاق فکر» و اجرای دستورالعمل یادشده جهت هم اندیشی برای حل مسائل مبتلابه بانکها مساعدت نمودند. »


کد مطلب: 33919

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/33919/تقدیر-سیف-روابط-عمومی-5-بانک-موسسه-اعتباری

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com