۰
۴
اخبار بانک: ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس خیراله بیرانوند مدیر عامل بانک سرمایه در خصوص برنامه ها و سیاست های جدید این بانک گفت و گو کرد.
به گزارش «اخبار بانک»، در این دیدار رئیس کمیسبون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار رضایت از برنامه های مدیریتی جدید این بانک و آرزوی توفیق برای خدمت رسانی بیشتر به فرهنگیان عزیز گفت: این خبر خوبی است که بانک سرمایه وجهه همت خود را توجه به فرهنگیان عزیز قرار داده است. از ابتدا هم هدف از تاسیس بانک سرمایه این بود که بانک آموزش و پرورش و فرهنگیان عزیز باشد و امروز خوشحالیم که همه فرهنگیان عزیز خواهند توانست از خدمات گسترده این بانک بهره مند گردند.

وی افزود: مدیریت جدید بانک سرمایه فعالیت های خوبی را برای دستیابی به این اهداف پیش بینی کرده اند و کمیسیون اقتصادی مجلس هم از این برنامه و هدفی که دارند و آن هم واقعا ارائه خدمات بهینه به فرهنگیان عزیز است و قصد دارند در زمینه پرداخت حقوق کارکنان، بحث مسکن فرهنگیان، بحث تامین کالاهای اساسی، بحث کارت اعتباری ویژه برای فرهنگیان اقدام کنند، پشتیبانی و حمایت می کند.

فتحی پور تاکید کرد: ما واقعا این تصمیم جدی مدیریت جدید بانک سرمایه را برای خدمت رسانی شایسته و موثر به فرهنگیان عزیز به فال نیک می گیریم و بنده به سهم خودم از همکارانم خواهم خواست که حمایت بیشتری از این بانک صورت گیرد و در جلساتی که با رئیس کل محترم و وزیر محترم آموزش و پرورش و خزانه داری کل خواهیم داشت هم بر این موضوع تاکید خواهیم کرد. امیدواریم این بانک بتواند بخشی از مشکلات این خانواده بزرگ حقوق بگیر در وزارت آموزش و پرورش را حل و نیازهای ضروری و به حق آن ها را تامین کند.

این حمایت ها از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با هدف و تصمیم گیری مدیریت جدید خواهد بود و انشاءالله بتوانیم قدم هایی را برداریم که فرهنگیان عزیز بتوانند خدمات شایسته تری را از این بانک که متعلق به خودشان است دریافت کنند. انشاءالله بانک سرمایه با این اهداف بلندی که در پیش گرفته است به زودی در رده بانک های موفق کشور قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم هوراند/ کلیبر از استان آدربایجان شرقی افزود:‌ من اعتقاد دارم این ظرفیت و پتانسیلی که در بانک سرمایه وجود دارد، در خیلی از بانک های دیگر موجود نیست و بانک سرمایه امروز در واقع نقطه امیدی برای فرهنگیان عزیز خواهد بود و برنامه ها و تصمیمات مدیریت جدید این بانک خیلی امیدوارکننده و مثبت ارزیابی می شود.ما هم در کنار شما خواهیم بود تا ضمن رفع کامل مشکلات و نگرانی هایی که در گذشته در خصوص این بانک ایجاد شده بود بتوانید به اهداف عالی خود دسترسی پیدا کنید.خوشبختانه موضع جدید این بانک و اعلام قصد خدمتگذاری به فرهنگیان که صاحب این بانک هستند امیدهای جدیدی را ایجاد کرده است و الحمدلله سپرده گذاری در این بنگاه اقتصادی هم افزایش پیدا کرده است.بنده خیلی خوش بین هستیم که با استقبال فرهنگیان گرامی این بانک به یکی از قدرتمندترین بانک های کشور تبدیل شود و انشاءالله با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی باجه ها و شعب خود را در سرتاسر کشور برای دسترسی بیشتر فرهنگیان ارجمند گسترش دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همه فرهنگیان عزیز بدانند که ما این عزیزان را جزو تلاشگران صدیق این کشور می دانیم و آنان بزرگترین سرمایه کشور جمهوری اسلامی ایران هستند. به همین جهت تصمیماتی که در بانک سرمایه برای خدمتگزاری به این قشر عزیز اتخاذ شده است، مورد حمایت کامل ما خواهد بود و انشاءالله نتایج و تبعات خوبی در پی خواهد داشت. این حق همه فرهنگیان ماست که در تمام نقاط کشور بتوانند از خدمات و تسهیلات و امکانات این بانک در حد ممکن استفاده کنند و با سرمایه گذاری در بانک سرمایه از تبعات اقتصادی و سرمایه ای آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: یادمان خواهد ماند که همه ما که امروز سمت و مسئولیتی داریم از کانال آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت گذشته ایم و باید در راستای وظایف اخلاقی و قانونی خود به هر شکلی که ممکن است به معلمان خود که حق زیادی بر گردن ما دارند،‌ صادقانه و مخلصانه خدمت کنیم.

فتحی پور تاکید کرد: آینده کشور در گرو خدمات معلمان عزیز و تلاش های شبانه روزی آنان است که اگر ما بتوانیم اسباب آرامش خاطر آنان را فراهم کنیم و دغدغه های مالی و اقتصادی آنان را کاهش دهیم این موضوع مستقیما در عملکرد و کارکرد ارزشمند آنان موثر خواهد بود و فرزندان خودمان آینده بهتر و روشن تری خواهند داشت. خوشحالیم که این ضرورت پیش رو در کشور امروز از طریق اقدامات مسئولانه و برنامه ریزی شده بانک سرمایه در حال شکل گیری و عملیاتی شدن است.
https://akhbarbank.com/vdchzqnx.23nimdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
ا.ا.ب
سلام لطفا آدرس اين بانك را بدين........
حقوق فرهنگيان هم به بانك سرمايه واريز كنند
وام بدبد البته من فرهنگی نیستم ولی ای کاش بودم اما حالا که نیستم، ولی اگه بودم خوب بود،حالا که نیستم!!!!!!!!!!!!!!
مجتبی
United States
متاسفانه همش وعده های توخالی. فرهنگیان سال ۸۴ با همین وعده ها سهام بانک سرمایه را خریداری کردند نزدیک به ۱۰ سال است ولی هیچ سودی برای فرهنگیان نداشته و دریغ از اطلاع رسانی این بانک بدون برنامه من پشیمانم از خریداری سهام بانک سرمایه.
تازه ترین اخبار