۰
۲
سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

واگذاری سهام بانک مهر اقتصاد آغاز شد

اخبار بانک: مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از آغاز واگذاری سهام این بانک خبر داد.
واگذاری سهام بانک مهر اقتصاد آغاز شد
به گزارش «اخبار بانک»، نتاج در این رابطه گفت: با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و در راستای سیاست‌های بانک مرکزی و بر اساس ماه ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه، مرحله دوم عرضه سهام بانک مهر اقتصاد با نماد معاملاتی «ومهر» در بازار پایه فرابورس ایران آغاز شد.

نتاج از واگذاری ۵ درصد از سهام این بانک خبر داد و گفت: در روز نخست ۵۰ میلیون سهم به عموم مردم واگذار شد که با توجه به استقبال و اشتیاق برای خرید سهام بانک مهر اقتصاد، عرضه مجدد سهام این بانک در دستور کار سهامدار عمده ی بانک قرار دارد.

وی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با نماد «ومهر» از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ در گروه بانک ها و موسسات اعتباری به عنوان یکصد و هشتاد و سومین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های بازار فرابورس ایران درج شده است و معاملات آن به صورت توافقی انجام می شود.

نتاج با اشاره به بیش از دو دهه سابقه فعالیت این بانک در عرصه پولی و بانکی کشور، گفت: بانک مهراقتصاد با ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور، بیش از ۱۲ میلیون سپرده گذار و صدها هزار سهامدار، ۵ درصد از نقدینگی کشور را مدیریت می کند.

وی افزود: این بانک از هفده سال گذشته تاکنون تعداد ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار فقره وام و تسهیلات بالغ بر ۷۰۰ هزارمیلیارد ریال برای فعالیت های اقتصادی کشور و در جهت توسعه فضای کسب و کار پرداخت کرده است و برای سال جاری نیز حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال بودجه جهت پرداخت تسهیلات در نظر گرفته است.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد همچنین گفت: روند شاخص های عملکرد مالی این بانک در نظام بانکی کشور از سنوات گذشته تاکنون نشان می‌دهد این بانک به طور میانگین همواره در شاخص های عملکرد مالی جزو ۵ بانک برتر کشور بوده و مطمئناً این روند با پیوستن بانک مهر اقتصاد به نظام بانکی کشور و گسترش خدمات پولی و بانکی افزایش چشمگیری در پی خواهد داشت.
https://akhbarbank.com/vdcfctdm.w6d0cagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
کامران
باسلام وتشکرازمديران سايت اخباربانک من با بانک مهراقتصاد کارکرده ام بسيارموسسه خوبي است اما متاسفانه درشهر مشهد بدليل ورشکستگي صندوق اعتباري ميزان همه موسسات دچارمشکل شدند اما بانک مهر اقتصاد ايستادگي کرد آقاي تهرانفردر اواخرسال٩٣به مردم خراسان قول دادند موسسه ميزان را دريک بانک ادغام کنند اما متاسفانه مسئولان ميزان زيربارنميروند براي يکبارهم که شده بايد بانک مرکزي ازحرفي که زده عدول نکند تاسپرده گذاربيچاره اعتماد کند وبا خاطرجمع سپرده گذاري کند
عبدالعلی مجلسی
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوب
تازه ترین اخبار