۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۰
مدیر عامل بیمه دانا خبر داد :

دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیاردتومانی در سال ۹۴

اخبار بانك: نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا ، دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۴ را قابل تحقق دانست .
دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیاردتومانی در سال ۹۴
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از روابط عمومی بیمه دانا ، دکتر بیژن صادق که در جلسه شورای مدیران این شرکت سخن می گفت ، با اشاره به فراز و فرودهای سال ۹۳ گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به رقم ۱۴۰۰ میلیارد تومان پرتفوی دست خواهیم یافت. 

وی با اشاره به این که در سال آینده می توانیم به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی دست یابیم ، افزود: بر این اساس مبنای ما برای سال ۹۴ با توجه به ترکیب پرتفوی برای شعب کشور ۱۸۰۰ میلیارد تومان و برای ستاد نیز ۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است. 

مدیرعامل بیمه دانا ، روند ارزیابی همکاران را براساس شاخص های تعریف شده ذکر کرد و یادآور شد : مبنای کارانه ها متناسب با تلاش همکاران در شعب و ستاد خواهد بود. 

دکتر صادق با تاکید بر این که نظارت و نحوه رفتار ما با نمایندگان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد ، به روند پرداخت خسارات اشاره کرد و گفت : روند پرداخت ها نسبت به سال گذشته بهتر و سهل تر شده و امیدواریم با توجه به روند موجود ، این پروسه به بهتر ین شکل ممکن ادامه یابد. 

وی در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های عباس رنجبر کلهرودی مدیربیمه های عمر و پس انداز تقدیر و تشکر کرد. 

در ادامه این جلسه عباس رنجبر مدیر بیمه های عمر و پس انداز که به افتخار بازنشستگی نایل شده ، طی سخنانی با اشاره به آغاز همکاری خود در شرکت از سال ۷۲ تا سال ۹۳ ، گزارشی از فعالیت های انجام شده این مدیریت ارایه کرد. 

در پایان جلسه علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی شرکت ، آمادگی این معاونت را برای پرداخت کارانه ها به همکاران تا سقف ۲۰۰ ساعت با توجه به الزامات قانونی اعلام کرد.
https://akhbarbank.com/vdcg7x9w.ak9xx4prra.html
تازه ترین اخبار