۰
۱
اخبار بانك: در دهمین و آخرین دوره قرعه کشی جشنواره «من، تو، ما» بانک تجارت در سال ۱۳۹۳، فهیمه کامرانی زاده از استان فارس برنده جایزه ۴۰۰ میلیونی شد.
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این جشنواره، علاوه بر معرفی برنده کمک هزینه خریدخودرو برای برنده اصلی، مبلغ یکصد میلیون ریال برای هر یک از اعضای خانواده برنده اصلی که حساب جاری کارت افتتاح کرده باشند، تعلق می‌گیرد. همچنین ۵۰ جایزه ۱۵ میلیون ریالی کمک هزینه سفر نیز برای برنده اصلی و مبلغ پنج میلیون ریال برای هر یک از اعضای خانواده برنده اصلی دارای حساب جاری کارت نزد بانک تجارت پرداخت می گردد.

در ادامه جشنواره «من، تو، ما» ، قرعه کشی جایزه ویژه ۲ میلیارد ریالی برای مشتریانی که حساب آنان تا پایان سالجاری حداقل ۵۰۰.۰۰۰ ریال موجودی داشته باشد، در فروردین ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

هموطنان گرامی جهت اطلاع از اسامی برندگان این جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.
https://akhbarbank.com/vdcaewne.49nue15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
عدالت
طرحی ضد بانکدا ری اسلامی که بواسطه ان ریشه قرض الحسنه این .سنت الهی در ان بانک خشکانده ودر واقع اعلان جنگ با خدا مسولان وطراحان این طرح انشاله به تیر غیب الهی گرفتار خواهند شد دست خ ا بالاتربن دست هاست
تازه ترین اخبار