برخلاف بسیاری از بانک ها و موسسات؛

تسهیلات ۱۸ درصدی در بانک مهراقتصاد پرداخت می شود

4 اسفند 1393 ساعت 11:48

اخبار بانك: برخلاف بسیاری از بانک ها و موسسات اعتباری، بانک مهر اقتصاد تسهیلاتی با نرخ بسیار جذاب ۱۸ درصدی پرداخت می کند.


به گزارش «اخبار بانک»، به تازگی بانک مهر اقتصاد در استان خراسان رضوی اقدام به تبلیغات طرحی جدید در پرداخت تسهیلات کرده است که نرخ آن بسیار جذاب است.

بر اساس این طرح مشتریان می توانند بین سه ماه تا ۹ ماه در این بانک سپرده گذاری کرده و با ایجاد گردش حساب بر اساس میانگین حساب امتیاز تسهیلات جمع آوری نمایند.

پس از گذشت مدت زمان فوق، مشتری می تواند درخواست تسهیلات خود را به بانک ارائه دهد که مبلغ آن با توجه به میانگین و گردش حساب می تواند بین ۱۰۰ تا ۵ میلیارد ریال باشد.

مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز می تواند از ۳۰ ماه تا ۱۰ برابر مدت سپرده گذاری در بانک بازپرداخت شود.

نکته جالب در این طرح نرخ آن می باشد که با توجه به اینکه بسیاری از بانک ها اقدام به ارائه تسهیلات با نرخ بیش از ۲۸ درصدی می کنند پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد بسیار جذاب می تواند باشد.

با توجه به اینکه هم اکنون بسیاری از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری رقابت شدیدی برای پرداخت تسهیلات با نرخ های بالا که تا بیش از ۳۰ درصد نیز رسیده است به کار بسته اند اما بانک مهر اقتصاد نرخ تسهیلات خود را کاهش داده است.

این طرح پرداخت تسهیلات در بانک مهراقتصاد "ارمغان مهر" نام گذاری شده است و مشتریان می تواند جهت بهره مندی از مزایای این حساب به بیش از ۸۰۰ شعبه بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور مراجعه نمایند.


کد مطلب: 31446

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31446/تسهیلات-۱۸-درصدی-بانک-مهراقتصاد-پرداخت-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com