۰
۲۱
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹
در برخی شعب تا ۹۵ درصد چکها دوباره به حساب ها برگشت

تدابیر تازه موسسه ميزان برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان

اخبار بانك: در جلسه مسوولان حوزه ها ، روسا و معاونین موسسه اعتباری میزان ، تدابیر جدید برای گسترش فعالیتهای این موسسه و تصمیمات لازم برای بهبود روند خدمات رسانی به مشتریان موسسه اتخاذ شد
به گزارش «اخبار بانك»، در این جلسه ابتدا غفور حلمی رئیس هیات مدیره موسسه میزان در سخنانی با تاکید بر تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم تصریح کرد : همه تلاش ها باید در جهت بهبود فعالیتها و خدمت رسانی مناسب به مردم باشد. 

وی با تقدیر از تلاش همکاران خود در پاسخگویی به مردم در شرایط سخت ناشی از شایعات بی اساس تصریح کرد :با وجود ۱۴ سال همکاری در موسسه میزان نمی دانستم با چه نیروی وفادار ، مقاوم و صبوری همکاری می کنم ، امیدوارم این صبوری منجر به بالندگی میزان در آینده نزدیک شود. 

حلمی با بیان این که همه باید مسوولیت پذیر باشند ، اضافه کرد : من مسوولیت همه مشکلات را می پذیرم . اما تلاش می کنیم با خرد جمعی و استفاده از نظرات همکاران و کارشناسان ارشد بانکی ضمن رفع مشکلات ، زمینه حضور موفق موسسه میزان در نظام مالی کشور را بهتر از گذشته فراهم کنیم. 

رئیس هیات مدیر ه موسسه اعتباری میزان افزود: اگر در موسسه ای همه مسوولیت پذیر باشند ،آن موسسه حتی اگر با مشکلات ریز ودرشت فراوانی مواجه باشد ،موفق خواهد بود در مسائل اخیرهم شاهد بودم که همه پرسنل مسوولیت پذیر بودند. 

وی با اشاره به روایتی از ائمه اطهار (ع) اظهارداشت : ما همواره چه درخوشی و چه درگرفتاری های روز مره باید شکر گذار باشیم . در این شرایط است که پروردگار راه برون رفت از مشکلات را به ما نشان می دهد. 

وی با اشاره به این که یاری خواستن از خداوند وصبر در برابر سختی ها حلال بسیاری از مشکلات است ، خود و همکاران را به بردباری در برابر مشکلات توصیه کرد وگفت :در بروز این مشکلات که برای میزان ایجاد شد ، عوامل مختلفی نقش داشتند ، اما آغاز کننده کسانی بودند که ناجوانمردانه و به دور از شئونات اخلاقی قصد داشتند تا جلوی رشد و بالندگی میزان را بگیرند. 

وی گفت : این عده بدانند با تکیه بر پروردگار ، میزان به پشتوانه ۴ هزار سهامدار وفادار و سپرده گذاران پر شمارش اجازه این کار را به فرصت طلبان نخواهد داد. 

وی تصریح کرد : ما پول مردم را هیچگاه صرف امور دلالی نکرده ایم ، بلکه منابع مردمی را به خود مردم درقالب تسهیلات پرداخت کرده ایم .همچنین بخش عمده ای از این منابع را در اختیار کار آفرینان قرار داده ایم تا آنان به سهم خود زمینه رشد و توسعه کشور و خراسان بزرگ را فراهم نمایند . 

وی با بیان این که امروزه بسیاری از مسوولان کشور با نام و عملکرد میزان آشنا هستند، گفت: تلاش می کنیم با همکاری مسوولان استان وکشور ضمن عبور از مشکلات ، بستر مناسبی را برای حرکت پر شتاب موسسه فراهم کنیم . 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مردم ، تمهیدات اتخاذ شده برای گسترش فعالیتهای موسسه میزان را تشریح کرد و خاطر نشان کرد:به منظور رفع مشکلات و نیز توسعه فعالیت ها، ستاد مدیریت ویژه اقتصادی با حضور صاحب نظران ارشد بانکی برای ساماندهی وضعیت موجود و نیز پیشگیری از مشکلات در موسسه ایجاد شده است. 

وی دکتر محمد تولیت را که از مدیران با سابقه در امور اقتصادی می باشد را به عنوان مشاور عالی هیات مدیره و مسوول ستاد مدیریت ویژه اقتصادی معرفی کرد. 

وی همچنین در پی دستگیری متهمان نشر اکاذیب درباره موسسه اعتباری میزان ، از تلاش مقامات قضایی و نیز پلیس فتا و آگاهی خراسان رضوی تقدیر کرد. 

غفور حلمی ، تصریح کرد : آنان با شایعه پراکنی و ایجاد جو روانی باعث ایجاد نگرانی میان مشتریان این موسسه شدند که با اقدام مسوولان قضایی و پلیس دستگیر شدند. 

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده مقام قضایی برای سایر متهمان اعلام کرد بزودی نیز این افراد که باعث ایجاد ناامنی اقتصادی شده اند نیز شناسایی و توسط ماموران پلیس و کارآگاهان دستگیر خواهند شد. 

وی همچنین از استانداران ۳ استان ، فرمانداران ، نمایندگان مجلس ، مقام های قضایی و مسوولانی که در این مدت با اظهار نظر های خود به یاری میزان شتافتند، تشکر کرد. 

دکتر محمد تولیت مشاور ارشد هیات مدیره و مسوول ستاد مدیریت ویژه اقتصادی موسسه میزان نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ،بحران ها را آزمون الهی دانست و تصریح کرد: مدیر موفق مدیری است که تهدید را به فرصت تبدیل کند ، لذا با عبور از مشکلات این موسسه را به بهترین موسسه اعتباری کشور تبدیل خواهیم کرد . 

وی با بیان این که تمام پرسنل میزان باید خود را برای توسعه موسسه و ورود میزان به بورس آماده کنند ،گفت: همکاران میزان در همه امور موسسه باید مشارکت کنند ، ایده و راه حل بدهند تا زمینه ترقی میزان بیش از گذشته فراهم شود. 

وی با اشاره برگشت مجدد وجوه برداشت شده به حسابهای موسسه توسط عده ای زیادی از مشتریان ،تصریح کرد :در برخی از شعب تا ۹۵ درصد چکها دوباره به حساب ها برگشت داده شده است که این امر نشان می دهد مردم با وجود مشکلات و شایعات بی اساس که همه مدیران عالی رتبه کشوری و استانی آنها را تکذیب کردند ،همچنان به میزان اعتماد دارند. 

وی با اشاره تمهیدات اتخاذ شده برای تشویق همکاران پر تلاش موسسه میزان ، افزود: برای تقدیر از تلاش همکارانی که در شرایط سخت با جان و دل کار کرده اند، برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که به موقع اجرا خواهد شد. 

در این جلسه همچنین مجتبی خضری مدیر عامل موسسه اعتباری میزان در سخنانی ضمن عذر خواهی از مردم برای مشکلات ایجاد شده اظهارداشت : جو روانی ناشی از شایعات عناصر فرصت طلب که اغلب آنها توسط دستگاههای مربوطه شناسایی و برخی نیز بازداشت شده اند ، باعث ایجاد نگرانی های در میان مشتریان و ایجاد اختلال در روند خدمت رسانی به مردم شد. 

وی افزود: با این حال با تلاش انجام شده و نیز اطلاع رسانی مسوولان مبنی کذب بودن شایعات وضعیت خدمت رسانی در بیشتر شعب این موسسه در استانهای خراسان عادی شده است.



https://akhbarbank.com/vdceez8x.jh8zpi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
من ایمان دارم میزان با سربلندی از این بحران عبور میکنه، چون خدا جای حق نشسته وکسایی که به نامردی به این شایعات دست زدند خدا به خودشون گرفتارشون میکنه
خدا برای کسایی که بهش توکل کنن بس است. میزان از این بحران عبور میکنه و شایعه سازها به درگاه خدا جواب باید پس بدن
خدا بس است
به عقیده ی من میزان از این آزمون سربلند بیرون اومد، درسته کمبود نقدینگی مشکلاتی رو ایجاد کرد اما این بخاطر این بود که افرادی که نیاز نداشتند مراجعه میکردند و افراد نیازمند دچار مشکل شدند

میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد،واسه میزان هم همینطور شد چون مسوولان ازش حمایت کردن و این نشون میده که حمایت مسوولان رو داره
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما همه معتقدیم که میزان، میزان است و با همت بالای پرسنل این موسسه و صبر و همکاری مشتریان وفادار خودش در آینده ای نزدیک به بزرگترین و معتمد ترین موسسه مالی کشور تبدیل خواهد شد.
امیدوارم بدخواهان این موسسه نیز به خودآمده و دست دعا بردارند تا خداوند ایشان را مورد عفو قرار دهد.
در مشکلات بوجودآمده برای این موسسه کسانی بیشتر متضرر شدند که به شایعات دامن زدند و در کنارآنها مردمی که واقعا احتیاج مالی داشتند نیز متضرر شدند و موسسه میزان به لطف الهی قوی تر از قبل به کار خود ادامه خواهد داد. یا علی(ع)
البته موسسه میزان هم باید پاسخگو باشه
بحران حدود یک ماه به طول کشیده و خیلی از افراد متضرر شدن
باید منصف باشیم، موسسه بدون مشکل داشت خدمات رسانی میکرد که اسیر یه شایعه ی ناجوانمردانه شد،هر بانک دیگه ای هم بود دچار این مشکل میشد، با اینکه شکل رو افراد بی وجدان درست کردند و مردم رو دچار مشکل کردند اما میزان از مردم عذرخواهی کرد و مدیرعاملش مسوولیت اون رو پذیرفت با اینکه واقعا مشکل رو کسان دیگه درست کرده بودند

با عنایت خدا و الطاف امام رضا(ع) میزان قدرتمندتر از گذشته به راهش ادامه میده و خدا نیرنگ دشمنان رو به خودشون برمیگردونه
Iran, Islamic Republic of
درسته موسسه میزان هم در تلاشه که پاسخ مشتریان خودشو بده ولی چون حجم مراجعه کننده ها زیاده که بیشتر اونها هم مراجعه غیرضروری دارن، به این سرعت نمیشه جمع وجورش کرد.
از حق نگذریم هر بانک یا موسسه دیگه ای بود تا حالا اعلام ورشکستگی کرده بود ولی این موسسه با قدرت تمام داره تلاش میکنه.
میزان بحران رو خوب مدیریت نکرد البته زمان بد بحران(آخر سال ) هم مزید بر علت شد و به نظر نمیرسه با این اسم وعنوان دیگه بتونه مثل سابق فعالیت کنه
چرا داداش از قبل هم بهتر به کارش ادامه میده، جالب دشمنان میزان اول میگفتند ورشکست شده، بعد گفتند تمام شعبه ها جمع میشه، باز گفتند همین طور پیش بره تا 15 بهمن اعلام ورشکستگی میکنه و...
الان که ناکام موندند باز میگن نمیتونه مثل سابق پیش بره
یکم دیگه صبر کن تا ببینی میزان بهترین موسسه اعتباری میشه فقط عجول نباش و صبور باش
بانو
من کل سرمایه زندگیم داخل میزان بود، اولش نگران شدم اما به مرور فهمیدم که شایعات دروغ بوده و هجوم مردم بخاطر یه جو روانی بوده و الان هم طبق گفته ی مسوولان سود با 2 درصد بیشتر تعلق میگیره و نگران هم نیستم. از دیگران هم میخوام به حرف افراد سودجو دیگه گوش ندن
در این ماجرا شایعه سازها در درگاه خدا مسوول هستند چون برای مردم مشکلات ایجاد کردند و اونهایی که واقعا نیاز مالی داشتند دچار مشکل شدند، هر بانکی هم بود دچار این مشکل میشد منتهی مقصر اصلی مشکلات مردم شایعه سازان و کسانی بودند که به شایعات اعتبار دادن
به سهم خودم از شایعه سازان گذشت نمیکنم و در درگاه عدل خداوند باید پاسخگو باشند
اخه شایعه چیه....مردم احمق فرض کردن در عصر کامپوتر واطلاعات ....اقای اخوندی گفت بانک مسکن ورشکستست ایا مردم بهش حمله کردن .....تا زمانی که موسسه نتونه به وظایفش درست عمل کنه مردم با چشمشون دیدن که پول نداره بده و تا سقف 1 میلیون بیشتر در روز نمی تونسته بده
زهرا
درست صحبت کن .شب نامه می انداختندخونه های مردم .خدا خیر بده موسسه میزان که مسیولیت دارند و هیپمشتری را دست خالی نفرستادند .تازه شایعه سازهای از خدا بی خبر تو شعبه ها میان مردم هم می رفتند و مردم را شور می کردند .من همیشه می گم خدا شایعه سازها را لعنت کنه.تازه مامان خودم 50000000میلیون تومان چکش برگردوند تا کسایی که واقعا به پول نیاز دارند بردارند
متین
Iran, Islamic Republic of
مشکل الان میزان مربوط به شما افراد بی سواده که فرق طرح لیزینگ مسکن و بانک مسکن رو نمیدونی واقعا متاسفم واسه شما طرح لیزینگ مسکن رو ممنوع کرده بودن نه اینکه بانک مسکن ورشکست شده.4 تا شایعه پراکن مثله شما واسه کل خراب کردن جامعه کافیه
ابوافضل
Iran, Islamic Republic of
من به موسسه میزان اعتماد داشتم ،وهرگز به بانک برای دریافت سپرده اقدام نکردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هروقت تمام پول مردم را داد ادعا بکنن میگن درخت هر چه بارش بیشتر سر به زیر تر و لی امان از .........
نه ، با این وضع و اوضاع فقط تعداد چکهای برگشتی و شاکیان بیشتر میشه ، معلوم نیست چقدر چک بی محل میزان الان دست مردمه ، بعد از یک ماه از شروع بحران شعب میزان حتی نمیتونند سود سپرده های مشتریان رو بدند ، مشتریان برای گرفتن 500 هزار تومان پول باید نوبت بگیرن و حتی چند روز بعد مراجعه کنند
باید دستگاه های قضایی و اجرایی کشور هر چه زودتر تکلیف میزان رو مشخص کنند
متاسفانه سرمایه اصلی موسسه میزان یعنی اعتماد مردم با طولانی شدن بحران از دست رفت و دیگه بعیده که بتونه با این مدیریت و این عنوان سال بعد فعالیت داشته باشه
دادگستری امسال چند ماه قبل از این بحران به دلایلی عملا حمایت خودش رو از میزان برداشت و حتی میزان رو مجبور کرد آرم خودش رو تغییر بده و برخی حسابهای خاص ( مثل حسابهای مربوط به افراد صغیر و بی سرپرست ) رو ببنده و به بانک ملی منتقل کنه
حسین 111
به میزان مراجعه می کنی بیشتراز200تومان نمدهند چرا هرچه میخوام نمی دهند
آرمان
از مسئولان میزان سپاسگذاریم این بحران ساخته شده توسط افراد نابخرد را خوب مدیریت میکنند
تازه ترین اخبار