سپرده 7 ماهه در پديده با نرخ سود 30 درصد تضمینی!

پدیده شاندیز باید سهام فروخته شده را از سهامداران بخرد

25 بهمن 1393 ساعت 9:10

اخبار بانك: مجموعه پدیده شاندیز باید سهامی را که به شهروندان فروخته است را بازخرید كند.


به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز که نزديك ۵ سال است که اقدام به فروش سهام پروژه های پدیده به شهروندان کرده است، باید سهام های فروخته شده را از شهروندان بازخرید كند.

این شرکت که پروژه های خود را با مشارکت بیش از ۱۲۰ هزار نفر سهامدار آغاز کرده است، اکنون با دستور مقام قضایی باید سهام هایی که به شهروندان فروخته را بازخرید نماید.

بر اساس اطلاعیه که اخیرا در سایت گروه مجموعه های پدیده شاندیز منتشر شده این شرکت برای نخستین بار پس از جنجال های اخیر اعلام کرده که باید سهام های فروخته شده را بازخرید نماید.

در یکی از بندهای این اطلاعیه که هیئت مدیره شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز منتشر کرده اینچنین آمده است:

"حال با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نماید"

گرچه هنوز اطلاعیه و اعلام رسمی از سوی دادستانی و شرکت پدیده شاندیز مبنی بر بازخرید سهام توسط شرکت منتشر نشده است اما به نظر می رسد اطلاعیه فوق این فرضیه را قوت بخشیده است.

باید منتظر ماند تا طی روزهای آینده دادستانی چه واکنشی در برابر این اطلاعیه از خود نشاند خواهد داد.

سپرده ۷ ماهه در پدیده شاندیز با نرخ سود ۳۰ درصد تضمینی!

همچنين در خبر ديگري، سود سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ۷ ماهه در گروه مجموعه های پدیده مشهد با نرخ ۳۰ درصد به سرمایه گذارن پرداخت می شود!

به گزارش اخبار بانک، شرکت ابنیه وساختمان پدیده شاندیز که مجری خرید و فروش و واگذاری سهام گروه مجموعه های پدیده به متقاضیان می باشد اطلاعیه جالبی در سایت خود منتشر کرده است.

بر این اساس این شرکت اعلام کرده هر فردی از سهامداران که خواهان فروش سهام خود می باشد این شرکت حاضر است سهام وی را ۷ ماهه خریداری کند!

این در حالی است که پیش از این این شرکت سهام عرضه شده را از سهامداران با حواله های ۴۵ روزه بازخرید می کرد.

البته این شرکت اعلام کرده است از زمانی که سهامداران درخواست بازخرید توسط شرکت را داشته باشند از آن تاریخ تا ۷ ماه آینده که وجه وی پرداخت می شود از سود مشارکت ۳۰ درصد بهره خواهند برد.

شرکت ابنیه وساختمان پدیده شاندیز در قسمتی از اطلاعیه خود که در سایت اطلاع رسانی شرکت به آدرس www.padide.com منتشر کرده اینگونه آورده است:

" حال با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نمایدو با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است، هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته است که همزمان با انتقال قطعی سهام نسبت به صدور گواهینامه تعهد پرداخت وجه با شرایط زیر اقدام نماید

از آنجاییکه شرکت راضی به ضرر وزیان سهامداران محترم نمی باشد وجوه تعهد شده را با احتساب ۳۰% سود مشارکت سالانه و در بازه زمانی ۷ ماهه پرداخت می نماید. البته محاسبه سود مشارکت از تاریخ درخواست بازخرید انجام خواهد شد.

با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بعضی منابع در صورتیکه قبل از تاریخ سررسید و هر زمانی که وجوهی توسط شرکت تحصیل گردید به شما عزیزان اعلام و در حد توان طلب افراد تسویه خواهد شد."

این در حالی است که هم اکنون نرخ سود سپرده گذاری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بصورت روزشمار ۱۰ درصد و برای مدت ۷ ماه ۱۸ درصد می باشد.


کد مطلب: 31084

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/31084/پدیده-شاندیز-باید-سهام-فروخته-شده-سهامداران-بخرد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com