۰
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۹
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد

تقوی نژاد:دنبال توزیع عادلانه منابع در استانها هستیم

اخبار بانک: مدیرعامل بانک سپه از هدفگذاری این بانک برای توزیع عادلانه منابع در استانها و کمک به رشد و توسعه آنها خبر داد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه بانک سپه اولین بانک ایرانی است افزود: این بانک به توسعه بخش های مختلف اقتصادی به ویژه صنعت و کشاورزی کمک کرده است.

تقوی نژاد افزود: بانک سپه در بخش های کلان و استراتژیک اقتصاد کشور مثل صنعت، بازرگانی و مسکن ورود پیدا کرده و کارهای بزرگی انجام داده است.

رییس هیات مدیره بانک سپه با تاکید بر این که گرایش بانک سپه برای خدمت رسانی به سمت استان ها و مناطق محروم است تصریح کرد: نسبت تسهیلات به منابع در استان ها نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: جهت گیری بانک سپه توزیع عادلانه منابع و کمک به تولید و اشتغال است.

تقوی نژاد افزود: هر جا بانک سپه احساس کرده می تواند به دولت در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی کمک کند وارد شده است.
وی اظهار داشت: ۷۰ درصد کنستانتره کشور را شرکت های وابسته به بانک سپه تولید می کنند.

تقوی نژاد هم چنین به حضور بانک سپه در بخش سیمان و نیروگاه ها اشاره کرد و گفت: اخیراً سرمایه گذاری های بیشتری در بخش نفت انجام دادیم و در پارس جنوبی با وزارت نفت همکاری می کنیم.

رییس هیات مدیره بانک سپه گفت: گرچه بانک یک موسسه اقتصادی است که باید سودآوری داشته باشد، اما بانک سپه به رسالت های اجتماعی خود توجه دارد.

تقوی نژاد در پایان با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم ۸۰ درصد از منابعی که بانک در هر منطقه جمع آوری می کند باید صرف سرمایه گذاری و تولید در همان استان شود اظهار داشت: مردم یزد مردمی متدین، پرتلاش و کوشا هستند و سرمایه گذاری در یزد هدر نمی رود. بانک سپه به دنبال آن است تا در این استان سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد: مردم محور بودن بانک سپه قابل تقدیر است
در ابتدای این مراسم حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت:باید خدمت رسانی به جامعه و رفع مشکلات مردم هدف اصلی بانک ها و موسسات اقتصادی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه کمک به تولید و بها دادن به صنعت باید برنامه اصلی بانک ها باشد اظهار داشت: گره گشایی از مشکلات مردم و رفع گرفتاری های ضروری جامعه و کمک به تولید و اشتغال کشور از وظایف بانک ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه بانک ها برای خدمت به مردم زحمت می کشند و نیت آنها خالص است افزود: باید خدمت رسان مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه به پرداخت تسهیلات به صنایع و توجه به رفع نیازهای خرد مردم اشاره کرد و عنوان داشت: بانک ها باید طوری حرکت و تلاش کنند که مردم از آن خدمات استفاده کنند و این امانتی که دست بانکهاست باید در جایی به کار گرفته شود که به نفع مردم، جامعه و خود بانک ها باشد.

وی گفت: هدف بانک ها باید کمک به تولید، اشتغال و صنعت باشد.

آیت اله ناصری در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و مردم محور بودن قابل تقدیر است.

http://www.banksepah.ir/DeskTopModules/News/showimage.aspx?type=1&t=y&R=true&W=800&h=800&id=3692
https://akhbarbank.com/vdchvvnx.23nzkdftt2.html
تازه ترین اخبار